|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoe weet jij nou weer dat ik met mezelf bezig ben? |
|
Euh... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Misschien moet je dat ook niet op FB zetten... wouter023 |
|
Daar is facebook toch juist voor? En ik ben helemaal niet bevriend met iemand genaamd F. Jacobse daar. Dus hoe hij het nou weer kan weten... geen idee. |
|
Geen Jacobse, nee? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Maar jij haat facebook dus kan je er niet op zitten. |
|
Haten, haten. Ik doe er niet heel veel mee, vind er niet zo heel veel aan. Ik heb ook het idee dat ik de helft van dat fb niet begrijp. Wat wouter023 zegt, ik zie het niet. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Fijne dagen iedereen en een voorspoedig 2017! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Jij wel. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
2017 en zo signature |
|
quote:Jij ook OWW! Dikke kus van Fusion!!! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Het invoeren daarvan had niets met kwetsen te maken. Eerder met de lijst inkorten en iedereen includeren, want schijnbaar zijn er in deze periode meerdere feesten, zoals Chanoeka. Allicht is een reden niet dat Merry Christmas kwetsend zou kunnen zijn, maar dat happy chanoeka allicht verkeerd zou kunnen landen hier en daar? Vanuit dat perspectief is het allicht interessant dat de zgn voorvechters van 'onze' 'joods-christelijke' cultuur, vergeten dat kerst niet het enige feest is èn er een twist aan geven alsof iemand kerst wil afpakken. Het is puur volksmennerij: ieder kan gewoon zelf bepalen wat hij/zij de ander wenst. Dit nep-debat over een fantoomprobleem maakt juist dat mensen (in de toekomst) gaan denken dat er fijne kerstdagen gezegd wordt om hen in een hoekje te zetten. Vervolgens gaan ze daar over klagen en dan kunnen de zelf-vervullende-profeten zeggen dat ze er al jaren voor waarschuwden. Ik las ergens treffen: "proberen met natte lucifers de kerstboom aan te steken en dan de brandweer bellen in de hoop een medaille te krijgen." Dus. Fijne feestdagen, vrolijk kerstfeest! ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Gappy Ganoekha Gonweerwolf!!! When your people matter, menstrual health matters |
|
Warme Kerst groet voor ons allerieve Onweerwolfje! En ik wens dat je sprankelende persoonlijkheid in 2017 net zo open, liefhebbend en gezellig mag zijn! When your people matter, menstrual health matters |
|
Jij ook nog een prettig suikerfeest toegewens Fusion..... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
3 kerstgroetjes op 1 dag, toe maarrr... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Idd, lekker in de koffie When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Fijne Kerst gehad OWW? When your people matter, menstrual health matters |
|
Zal wel, toffe pakjes gehad. Hij had ze dan ook zelf gekocht KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
https://www.ad.nl/ad-werkt/het-is-foute-kersttruiendag-heb-jij-hem-aan-stuur-je-foto-in~a1f062d4/ Dit soort voorgeprogrammeerde, niet-grappige en semi-gezellige ongein, dat maakt dat ik zo'n enorme schurfthekel aan het kerstfeest heb. Zou me niks verbazen als dit fenomeen van de andere kant van de oceaan is komen overwaaien. Scrooooooogggeee! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Tommeh op 15-12-2017 13:16] Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
Ik zie gewoon mijn zoon daar staan... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
afgelopen jaar was het thema 'foute kerst' hier op het bedrijfsfeest... Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |