|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Zaterdag 03 juli gaat het weer gebeuren. FortaRock - The Festival 2010, Park Brakkenstein, Nijmegen. BULLET FOR MY VALENTINE SUICIDAL TENDENCIES KILLSWITCH ENGAGE KREATOR FEAR FACTORY BEHEMOTH ENSIFERUM WATAIN BARONESS HAIL OF BULLETS DECAPITATED EX DEO TEXTURES info: www.fortarock.nl [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 08-06-2010 23:05] |
|
- Greycloak What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
- Greycloak - Onweercloak Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
- Greycloak - Onweercloak - MMayo |
|
Vorig jaar was super... dit jaar wel weer denk ik Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
+1 |
|
Helaas... Had goeie berichten over dit fest gehoord, maar zit dan al op UTBS en daarna door naar Metalcamp. |
|
- Greycloak - Onweercloak - MMayo - Kurk + aanhang |
|
quote: you WILL regret opzet zal zelfde zijn, maar met ietwat andere en wellicht grotere namen. No gothic this time, wel gezonde mix van stijlen, bruut en minder bruut. |
|
2009 sfeer impressie: |
|
Is de muntprijs al bekend? Kan ik vast gaan sparen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: - bloodcorpse (Via duitsland ;> Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
quote:PLAN! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Gewoon een platvink met rum of whiskey meenemen Against God and Government |
|
Ik hoop op hele vette dingen. Vorig jaar was mijn broer erbij, maar de sfeer was nogal mellow en lame. Nu wil ik een dijk van een lineup en knallen. Dan wil ik erbij zijn! |
|
quote: Eh niet om het een of ander hoor maar je praat over sfeer terwijl je er zelf niet bij bent geweest. Fortarock was een zeer geslaagd, erg gezellig festival met een goede lineup vorig jaar. Edit: Mensen die mellow en lame als aanduiding gebruiken :') [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 27-01-2010 12:05] |
|
+1 was een super feestje.. relaxte sfeer etc Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Zeker qua sfeer vond ik het beter dan vele andere festivals, alleen de eet en drankprijzen waren veel te hoog. Maar verder voor herhaling vatbaar, benieuwd hoe de lineup er dit jaar uit komt te zien. |
|
precies: de sfeer was super.. prijzen vielen wel mee... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
ben zeker weer van de partij, was een prachtig overzichtelijk, betaalbaar festival! |
|
Vorig jaar niet gered, maar dit jaar zeker van plan om te gaan, in de buurt en heb heel veel goede verhalen gehoord |
|
Misschien wel een leuke plek om mijn verjaardag te vieren Ter zijner tijd maar even zien. |
|
Ik ben er weer bij! Was super vorig jaar! En heerlijk, mensen die reageren op dingen die ze via via gehoord hebben. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Treinreis Nijmegen - Arnhem was ook redelijk geniaal, leuke foto's van nog spelfout weggehaald... |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Volgende pagina |