|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
... mwoah... smaken verschillen ... gelukkig! Ik had eigenlijk meer leuke bands in gedachten hoor... vanalles wat, maar maakt niet uit. Ook al spelen er alleen maar kutbands, altijd gezellig om daar een dagje rond te hangen! (eind ontgaat me meestal toch). |
|
... gelukkig maar |
|
quote: Vorig jaar was de enige echte kutband Delain. En we willen dit jaar er natuurlijk niet op achteruit gaan sinds vorige keer... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Altijd handig om ff pauze te hebben om te snacken toch?! |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Daar speelden ze veel te vroeg voor... Toen had ik nog geen honger... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Volgens de site van Massive Music komt Deicide ook op Fortarock... |
|
Boek Carach Angren eens. Die lui wil ik wel eens live zien... |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3325545 |
|
quote: Dat zou ik helemaal niet erg vinden ! Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
quote: Daar heb je indd alle kans tot die lui spelen ook overal en nergens door NL. |
|
de nieuwe bevestigde bands: -Bullet For My Valentine -Killswitch Engage -Kreator -Deicide (al min of meer bekend) -Ex Deo Weep not for me.....it`s all the better lost |
|
quote: DAMN!!! Gaaf |
|
Jammer van Bullet for my Valentine, maar Kreator is natuurlijk gaaf. |
|
Hmm, Between The Buried And Me, Kreator en Killswitch Engage. Begint er leuk uit te zien. |
|
Thanks man. KREATOR! Dat geeft de doorslag. |
|
Zolang Mille zijn politiekcorrecte muil houdt tussen de nummers door is het een prima band! *weer eens "Extreme Agression" in de auto legt* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:+1 |
|
Het geouwehoer van Glen Benton tussendoor was de laatste keer dat ze in NL waren dan weer erg vermakelijk The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik zeg: goed bezig ! [Dit bericht is gewijzigd door Filth Lucre op 12-02-2010 19:21] Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Bah! Wat een zaad line-up tot dusverre. Bullet for my valentine? Kom op zeg. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Jep. Bullet is nogal jammer. |
|
quote: |
|
quote: +1 |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |