|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Thyrfing zou inderdaad een mooie naam zijn voor Fortarock. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
|
|
Decapitated. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ik vind de locatie zo mooi, aangezien een groot gedeelte van het bezoekende volk de dag erna fors Von Brakkenstein is. ...maar ik zal wel weer de enige zijn die zoiets grappig vindt. Bruce Banner |
|
Duitsers & humor.... Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: de grap is wel goed, alleen al minstens 100000 keer gemaakt... en dat is al een voorzichtige schatting Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Sommige dingen blijven gewoon leuk. Bruce Banner |
|
BFMV is headliner of is die flyert in willekeurige volgorde? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Mooi op tijd naar huis dus, als ik de poster mag geloven... |
|
Mwah, de keren dat ik ze BFMV live heb gezien vond ik ze prima te pruimen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: +1 Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ho ho! Lain is geen echte Duitser hè. |
|
quote: Lekker ben jij... Het enige excuus dat er nog was, haal jij ook nog even onderuit... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Dat hij uit Groningen komt vind ik anders een behoorlijk goed excuus hoor. |
|
FF ook dus? Line-up boeit me nog niet echt. |
|
Genoeg andere leuke festivals. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 16-02-2010 23:35] =) |
|
We doen het voor Kreator, Behemoth en Ensiferum. Lekker in het gras liggen met bier. Lijkt me prachtig. |
|
@NotYourBitch: Ik heb het vorig jaar wel naar mijn zin gehad. Ach keuzes, keuzes... |
|
quote: +1!! =) |
|
Fear Factory ook? |
|
Iemand een bron betreft Fear Factory? Zou wel heel vet zijn! En de dag ervoor spelen ze in Duitsland, dus wellicht nog mogelijk ook. |
|
quote: In het Graspop topic zegt de dude die alle bands voor Fortarock regelt dat Kreator en Fear Factory al op een ander festival spelen dan Graspop. Aangezien Kreator al vastgesteld is, lijkt me dat we binnenkort ook Fear Factory aan de lineup kunnen toevoegen. |
|
Als ie dat nou eens bevestigd |
|
quote: Niet alles geloven wat op een forum word gezegd waarom zou diegene dat zo hard op roepen, is niet echt proffesioneel iig. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |