IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : FortaRock - The Festival 2010 Vorige pagina | Volgende pagina
Anna-
Usericon van Anna-
Posted 12-02-2010 20:26 by Anna- Wijzig reactieProfiel van Anna-Quote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2010 20:20 schreef Ziona het volgende:
+1

Wat is er nou weer mis met de line up, iedereen heeft wel wat te zeuren tegenwoordig, ik bedoel, die bands met uitzondering van een aantal, zijn goeie live acts en vermakelijk om live te zien, dus prima line up toch.

Anna-
Usericon van Anna-
Posted 12-02-2010 20:29 by Anna- Wijzig reactieProfiel van Anna-Quote dit bericht

En het is ook echt een hype om iets tegen B.F.M.V te hebben haha, echt sneu te zien! ik heb ook niks met de band, maar negeer het dan gewoon, maar zit het niet af te zeiken omdat iedereen dat doen.

Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 12-02-2010 20:30 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

Jij maakt je druk om een hoop.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-02-2010 20:31 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2010 20:26 schreef Anna- het volgende:
Wat is er nou weer mis met de line up, iedereen heeft wel wat te zeuren tegenwoordig, ik bedoel, die bands met uitzondering van een aantal, zijn goeie live acts en vermakelijk om live te zien, dus prima line up toch.

Your point being? Ik wil bands zien die ik leuk vind of dat nou goede live acts zijn of niet.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-02-2010 20:32 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2010 20:29 schreef Anna- het volgende:
En het is ook echt een hype om iets tegen B.F.M.V te hebben haha, echt sneu te zien! ik heb ook niks met de band, maar negeer het dan gewoon, maar zit het niet af te zeiken omdat iedereen dat doen.

Ik daarentegen ben vreselijk hypegevoelig. Kan ik ook niks aan DOEN HOOR!!!!1!!!11ELEVEN

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Anna-
Usericon van Anna-
Posted 12-02-2010 20:34 by Anna- Wijzig reactieProfiel van Anna-Quote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2010 20:31 schreef Onweerwolf het volgende:
Your point being? Ik wil bands zien die ik leuk vind of dat nou goede live acts zijn of niet.

Dan kom je toch gewoon niet! niet alles kan zijn zoals jij wilt haha!

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 12-02-2010 20:36 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Denk dat Onweerwolf ook niet zal komen, maar dat terzijde, zou toch graag willen weten wat wolf wel de moeite waard zou vinden.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-02-2010 20:38 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2010 20:34 schreef Anna- het volgende:
Dan kom je toch gewoon niet! niet alles kan zijn zoals jij wilt haha!

Dat zou ik kunnen besluiten ja. Ik vind echter de opzet van het festival reuzegezellig en goed georganiseerd en dus zou ik het vanwege dat aspect niet willen missen.

Maar afgezien van dat, of ik nou wel of niet kom, dat betekent niet dat ik hier niet mag zeggen dat ik de line-up tot dusverre zaad vind.

Toch?

Spirit In Black
Posted 12-02-2010 20:39 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2010 20:38 schreef Onweerwolf het volgende:
Dat zou ik kunnen besluiten ja. Ik vind echter de opzet van het festival reuzegezellig en goed georganiseerd en dus zou ik het vanwege dat aspect niet willen missen.

Maar afgezien van dat, of ik nou wel of niet kom, dat betekent niet dat ik hier niet mag zeggen dat ik de line-up tot dusverre zaad vind.

Toch?

Dat is dan toch weer goed om te horen en ja ieder zijn eigen mening. It's allowed in this country. Nog wel gelukkig...

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-02-2010 20:45 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2010 20:36 schreef Spirit In Black het volgende:
Denk dat Onweerwolf ook niet zal komen, maar dat terzijde, zou toch graag willen weten wat wolf wel de moeite waard zou vinden.

Oh ik kom hoogstwaarschijnlijk wel hoor!

Nou de line-up van vorig jaar vond ik zeer goed... Candlemass, Moonspell, Satyricon, Kataklysm. Allemaal gaaf!

Wat ik zou willen zien?

Enigszins realistisch:

Enslaved
My Dying Bride
Anaal Nathrakh
Officium Triste
Primordial
Cruachan
Sonata Arctica
DragonForce
Immolation
Absu
Earth
Einherjer
Dark Funeral
Anathema

Misschien een Orphaned Land?

Om een aantal bands in verschillende genres te noemen die en graag live spelen en waarschijnlijk betaalbaar zouden moeten zijn.

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 12-02-2010 20:46 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Dan mijn lijstje:

Vreid
Kalmah
Iskald
Carach Angren!!!!

Anna-
Usericon van Anna-
Posted 12-02-2010 20:48 by Anna- Wijzig reactieProfiel van Anna-Quote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2010 20:38 schreef Onweerwolf het volgende:

Toch?

Spirit In Black
Posted 12-02-2010 21:04 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2010 20:45 schreef Onweerwolf het volgende:
Oh ik kom hoogstwaarschijnlijk wel hoor!

Nou de line-up van vorig jaar vond ik zeer goed... Candlemass, Moonspell, Satyricon, Kataklysm. Allemaal gaaf!

Wat ik zou willen zien?

Enigszins realistisch:

Enslaved
My Dying Bride
Anaal Nathrakh
Officium Triste
Primordial
Cruachan
Sonata Arctica
DragonForce
Immolation
Absu
Earth
Einherjer
Dark Funeral
Anathema

dat is een vrij realistische lijst inderdaad. FortaRock programmeert erg breed, dat is bewust voor gekozen. De ene keer is het viking, folk, dan weer black, death of thrash. Maar ook metalcore, hardcore, emo en punk. Als het maar 'heavy' is. De keuze is reuze en iedereen heeft zo zijn voorkeuren. Het is daarom behoorlijk lastig met een line-up van derien bands iedereen tevreden te stellen. Vorig jaar zat er meer van je gading bij en dit jaar wat minder. Kan gebeuren.

Wellicht dat er in de toekomst ruimte is voor meer bands, mocht het festival succesvol genoeg zijn om er een vervolg aan te geven. Dat laatste is nogal belangrijk.. Maar een line-up met tientallen namen zoals de grotere festivals dat trachten te doen zal het niet snel worden.

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 12-02-2010 21:06 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Iets nederlands mag er wel bij. Vorig jaar was dat Heidevolk, en dit jaar...?

Silence
Usericon van Silence
Posted 12-02-2010 21:17 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Rot eens op met je CA, als je dat echt zo graag zien wilt, die lui hebben tig optreden per jaar, kleine moeite om er naar eentje toe te gaan.

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 12-02-2010 21:27 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Vriendje van de band waarschijnlijk...

Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...

Kash1
Kashfest
Usericon van Kash1
Posted 12-02-2010 21:28 by Kash1 (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Kash1Quote dit berichthttp://www.kashfest.nl

Begint vet te worden! Absu zou niet misstaan

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 12-02-2010 21:59 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 12 februari 2010 21:28 schreef Kash1 het volgende:
Begint vet te worden! Absu zou niet misstaan

Ik zeg DOEN

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-02-2010 2:32 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 12 februari 2010 20:45 schreef Onweerwolf het volgende:

Sonata Arctica
DragonForce
Anathema
...

Over zaadbands gesproken, goddomme zeg...

Ik vind het een prima line up tot dusver, hopelijk nog meer thrash (Overkill?) en voor de afwisseling meer programmering in de breedte, maar het is imo nu al steengoed!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-02-2010 16:11]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 13-02-2010 11:42 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

Erg goede line-up inderdaad, na de carnaval eens kijken of ik geld genoeg heb om kaartjes te bestellen

Kurk
Sleephoer Kiezelmeppers, Dood Hoofd e.a.
Usericon van Kurk
Posted 13-02-2010 13:54 by Kurk Wijzig reactieProfiel van KurkQuote dit berichthttp://www.hedon-zwolle.nl

quote:
Op 12 februari 2010 21:06 schreef holysjit het volgende:
Iets nederlands mag er wel bij. Vorig jaar was dat Heidevolk, en dit jaar...?
Knul, het is geen Occulfest waar onbeduidende bands ook een kans krijgen. CA is nou niet bepaald de Immortal van Nederland. Als je Nederlandse bands neer wil zetten met een (beetje) naam doe dan Sinister, Dead Head, Legion Of The Damned, Epica (je kunt het kak vinden, heeft echter best een naam) of andere bands bands van verwante grootte. Blij dat jij geen boeker bent

BobM
Usericon van BobM
Posted 16-02-2010 0:31 by BobM Wijzig reactieProfiel van BobMQuote dit bericht

Deicide en Kreator bevestigd

Edit: Ik loop al achter de feiten aan merk ik na eventjes terug te hebben gelezen..

[Dit bericht is gewijzigd door BobM op 16-02-2010 0:39]

lampje@WOD
Usericon van lampje@WOD
Posted 16-02-2010 8:33 by lampje@WOD Wijzig reactieProfiel van lampje@WODQuote dit berichthttp://www.wingsofdeath.net

quote:
Op 13 februari 2010 13:54 schreef Kurk het volgende:
Knul, het is geen Occulfest waar onbeduidende bands ook een kans krijgen. CA is nou niet bepaald de Immortal van Nederland. Als je Nederlandse bands neer wil zetten met een (beetje) naam doe dan Sinister, Dead Head, Legion Of The Damned, Epica (je kunt het kak vinden, heeft echter best een naam) of andere bands bands van verwante grootte. Blij dat jij geen boeker bent

Beetje vreemde redenering m.i. Volgens jou moet je dus bands boeken puur vanwege de naam, niet omdat ze kwaliteit bieden ? Ik zie liever een mindere god die wat te bieden heeft dan een "naam" die de boel afraffelt. Zeker op een festival. En ik ben zeker geen vriendje van de band, maar Carach Angren past m.i. mooi in deze redenering.

Kash1
Kashfest
Usericon van Kash1
Posted 16-02-2010 13:03 by Kash1 (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Kash1Quote dit berichthttp://www.kashfest.nl

"...die kwaliteit bieden" Redelijk relatief begrip he? Grote naam = veel fans. Die vinden hun band natuurlijk kwalitatief goed en komen er dus op af. Met andere woorden, grote namen zijn heel belangrijk voor een festival. En een kleine, al dan niet getalenteerde, band boeken kan, alleen ik vind het altijd zo lullig als ik ze dan zie spelen tussen 12:00 en 12:30 in een lege tent.

FortaRock doet er mijns inziens goed aan om BFMV en KsE te boeken. Het zijn niet mijn bands maar ze zorgen wel voor bestaansrecht van het evenement in de toekomst.

Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 16-02-2010 15:21 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

Ik zou Carach Angren niet helemaal tot zijn recht vinden komen in een mooi groen park met zonneschijn en vogeltjes. Black metal moet eigenlijk echt binnen, of als het donker is en met een maansverduistering (zoals bij CoF op Summerbreeze ) Maar dat is mijn bescheiden mening..

Skyforger echter zou er heel goed tussen passen, net zoals Thyrfing en Finsterforst.

Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com