|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Veel betere vervanger. Maar een festival waar ik om 17:05 naar huis vlucht laat ik toch maar aan me voorbijgaan . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: O RLY? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
komt u maar... [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 04-06-2010 18:28] |
|
Eigenlijk ben ik nu toch wel weer overtuigd nu het aantal gave bands van 6 naar 7 gaat. |
|
quote: .Gelukkig heb ik ze al horen spelen op Metalfest.Had geen zin om voor hun in de regen te staan.Maar klonk best ok. =) |
|
Ik hoorde dat er toch geen 2 tenten zijn maar net als vorig jaar weer 1 open podium? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik kom dit jaar niet.. spelfout weggehaald... |
|
Watain. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Oeieoei!Gaaf!!Nu baal ik wel weer een beetje dat ik niet ga/kan. Moet ze ook al missen in de Baroeg in oktober. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 04-06-2010 21:31] =) |
|
Watain zal in de tent spelen, Baroness verhuist naar buiten podium. Beide bands krijgen 45 minuten. [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 04-06-2010 21:55] |
|
Oei, dan hoop ik wel dat Baroness een beetje een schappelijk geluid heeft en dus niet verwaaid. Watain daarentegen komt in de tent waarschijnlijk stukken beter tot hun recht dan in de open lucht. |
|
Altijd hetzelfde met Deicide Hoop dat er dan ook een waardige vervanger komt op Graspop. |
|
quote: Oh, hmm.. wellicht dan toch maar wel gaan dan. |
|
Dat lijkt me een goed plan, met Watain in de tent moet het helemaal goedkomen! Brand Urtyp, het Ultieme Pilsener bier |
|
quote: Té gek! |
|
Watain is cool! Black metal, dat miste ik nog. |
|
Beterrrrrrrrrrrrrrrrrrr |
|
Heb ik dat Watain niet ooit eens op het podium bezig gezien met het slachten van ratjes ofzo? Staat me vaag iets van bij. Edit: Of waren dat die gasten die zo enorm stinken [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 06-06-2010 16:31] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Dat laatste sowieso, gelukkig speelt de band dus niet in een kleine zaal maar in de ruime Fortarock tent. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Hoe gaat de kaartverkoop. Almost sold out? |
|
De vvk loopt zeer voorspoedig. |
|
quote: |
|
Gaat het uitverkopen denk je? |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |