|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
dan zou ik de beelden van kataklysm en death angel ff checken, niet echt lame daar....... Brand Urtyp, het Ultieme Pilsener bier |
|
Even kijken of ik er bij kan zijn ivm met Metalcamp. Het is wel een thuiswedstrijd dus ik moét er gewoon heen! |
|
quote: Ik heb heerlijk in het gras gezeten met een biertje en zitten genieten van Satyricon. Zelfde geldt voor Meshuggah. En lame was het echt niet, wat een chaos bij Death Angel. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Die foto's van Varanus van het festival, zijn die er nog? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: wij hebben der ook nog een paar... ergens Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Halve thuiswedstrijd, maar niet aanwezig ivm Metalcamp en aansluitende vakantie. Boeiender |
|
.. @ Spirit In Black Wie regelt die thingyzz daaro?? Natuurlijk leuk om een band als Toxocara en/of Deadcell neer te ploffen???... of voor de doomliefhebbers 11th Hour? Hehehe... ik doe helemaaaaal niet aan zelfpromotie hoor heheheh |
|
quote: Boeiender |
|
... |
|
quote: Ik moet zeggen dat ik Satyricon inderdaad een beetje "lame" vond. Maar dat was t enige wat tegenviel, voor de rest een aantal zeer ruige optredens gezien. Hopelijk dit jaar weer zo'n goeie line-up, dan ga ik er proberen weer bij te zijn. |
|
quote: Hihi, ik heb ze nog wel... spelfout weggehaald... |
|
Is er al iets bekend over namen? |
|
soon, very soon |
|
quote:*in agenda kijkt* Hm, direct erna door naar Slovenië inderdaad. Gelukkig kan ik vast wel douchen bij iemand die meerijdt. MORRI! [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 28-01-2010 12:38] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
BEHEMOTH !!! Brand Urtyp, het Ultieme Pilsener bier |
|
|
|
quote: sjees...wat snel... |
|
Neeeeetjes. Behemoth!!!! |
|
Kunnen jullie geen zeer cryptische hint geven van wat er nog meer te verwachten valt. [/ongeduldig] |
|
ik verwacht nog wel wat meer namen Ook voor liefhebbers van het brutere werk. |
|
Klink zeer goed. Aub geen Devil's Blood... Heb ik een soort trauma aan over gehouden. [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 29-01-2010 13:34] |
|
quote: WTF!! das lekker nieuws om het weekend in te gaan Weep not for me.....it`s all the better lost |
|
quote:Mag je naar je eerste concertje ofzo? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
haha nee. Ben gewoon benieuwd. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |