![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
dan zou ik de beelden van kataklysm en death angel ff checken, niet echt lame daar....... Brand Urtyp, het Ultieme Pilsener bier ![]() |
|
Even kijken of ik er bij kan zijn ivm met Metalcamp. Het is wel een thuiswedstrijd dus ik moét er gewoon heen! ![]() |
|
quote: Ik heb heerlijk in het gras gezeten met een biertje en zitten genieten van Satyricon. Zelfde geldt voor Meshuggah. En lame was het echt niet, wat een chaos bij Death Angel. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote:Die foto's van Varanus van het festival, zijn die er nog? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: ![]() wij hebben der ook nog een paar... ergens ![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
quote: Halve thuiswedstrijd, maar niet aanwezig ivm Metalcamp en aansluitende vakantie. Boeiender ![]() |
|
.. @ Spirit In Black Wie regelt die thingyzz daaro?? Natuurlijk leuk om een band als Toxocara en/of Deadcell neer te ploffen???... of voor de doomliefhebbers 11th Hour? ![]() Hehehe... ik doe helemaaaaal niet aan zelfpromotie hoor heheheh ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Boeiender ![]() |
|
... ![]() ![]() |
|
quote: Ik moet zeggen dat ik Satyricon inderdaad een beetje "lame" vond. Maar dat was t enige wat tegenviel, voor de rest een aantal zeer ruige optredens gezien. Hopelijk dit jaar weer zo'n goeie line-up, dan ga ik er proberen weer bij te zijn. ![]() |
|
quote: Hihi, ik heb ze nog wel... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Is er al iets bekend over namen? ![]() |
|
soon, very soon ![]() |
|
quote:*in agenda kijkt* Hm, direct erna door naar Slovenië inderdaad. Gelukkig kan ik vast wel douchen bij iemand die meerijdt. MORRI! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 28-01-2010 12:38] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
BEHEMOTH !!! ![]() Brand Urtyp, het Ultieme Pilsener bier ![]() |
|
![]() |
|
quote: sjees...wat snel... ![]() ![]() |
|
Neeeeetjes. Behemoth!!!! ![]() |
|
Kunnen jullie geen zeer cryptische hint geven van wat er nog meer te verwachten valt. ![]() ![]() |
|
ik verwacht nog wel wat meer namen ![]() ![]() |
|
Klink zeer goed. Aub geen Devil's Blood... Heb ik een soort trauma aan over gehouden. [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 29-01-2010 13:34] ![]() |
|
quote: WTF!! das lekker nieuws om het weekend in te gaan Weep not for me.....it`s all the better lost ![]() |
|
quote:Mag je naar je eerste concertje ofzo? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
haha nee. Ben gewoon benieuwd. ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |