IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : FortaRock - The Festival 2010 Vorige pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-07-2010 22:36 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2010 22:34 schreef Blueprint het volgende:
Ik vond het weer supergezellig!

Ik vond het echt warm...

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 04-07-2010 22:55 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2010 22:36 schreef BenKnuckles het volgende:
Ik vond het echt warm...

Droog...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 04-07-2010 22:56 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Ook dat.
Behalve bij Kreator natuurlijk.

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 05-07-2010 11:59 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 4 juli 2010 12:40 schreef De Ulk het volgende:

Het was mijn eerste Fortarock, en ik vond het zeer geslaagd. Vooral Kreator, toen ze vanaf Endless Pain tot en met Coma Of Souls alle titelnummers speelden.

Ik vind het gigantisch jammer dat er geen foto is van jou op dat doorgezakte bankje. Het zag er machtig uit

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 05-07-2010 14:39 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Erg sfeervol en helemaal geslaagd! Lekker zonnig ook! Jammer alleen dat men er meteen van gaat zweten.

En nu heb ik nog extra zin in:

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 05-07-2010 14:52 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ik vind de nieuwe zanger beduidende zwakker als ik dit zo hoor.

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 05-07-2010 15:43 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

Heerlijke dag gehad.
Alles gezien muv Kreator (regen... dronken... en in gesprek geraakt met wat Friezen waardoor ik totaal vergat om naar Kreator te gaan)
Voor mij waren KsE en Fear Factory de vetste bands. Lekker op mijn blote voeten nog in de pit meegedaan bij Holy Diver. Was alweer een jaar of 10 geleden dat ik vooraan heb gestaan bij een concert.
Behemoth en Hail of Bullets vond ik ook erg aangenaam. De rest was ok maar niet super.
Volgend jaar zeker weer! Boeit niet wat er speelt.

Pritt kills the Brazilian glue-scene

RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 05-07-2010 19:25 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2010 14:52 schreef jbassist het volgende:

Ik vind de nieuwe zanger beduidende zwakker als ik dit zo hoor.

Die kwaliteit doet totaal geen recht aan het optreden. De beste zanger ter wereld zou nog kut klinken met die kwaliteit.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 05-07-2010 19:36 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Bullshit.
Ik kan hiermee prima uitmaken of ik het minder of beter vind als eric.

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 05-07-2010 20:02 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

"Als ik dit, zo hoor", geeft natuurlijk al aan dat dat onvoldoende is om een mening op te baseren.
Jammer dat je jezelf in je volgende post tegenspreekt.

Skwuig
Usericon van Skwuig
Posted 05-07-2010 20:19 by Skwuig Wijzig reactieProfiel van SkwuigQuote dit berichthttp://www.langenort.nl

quote:
Op 5 juli 2010 19:36 schreef jbassist het volgende:
Bullshit.
Ik kan hiermee prima uitmaken of ik het minder of beter vind als eric.

beter vind DAN Eric

SKWUIG!

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 05-07-2010 20:54 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Als ik dit met evenredig kwaliteit filmpjes van de band met de vorige knakker check vind ik dat beter.
Wat dan imo toch wel een eerlijke vergelijking is.

Ik kan van mijn eigen bands ook PRIMA checken van zulke filmpjes of iets goed ging of niet.

Maar is 1e gig, en wellicht word ie wel beter.

RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 05-07-2010 21:20 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2010 20:54 schreef jbassist het volgende:
Maar is 1e gig, en wellicht word ie wel beter.

wordt

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 05-07-2010 21:25 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Daarvoor heb ik de vrouwen om me heen om me daar op te verbeteren.
Blijf jij nou maar gewoon op onderwerp.
X

RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 05-07-2010 21:26 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2010 21:25 schreef jbassist het volgende:
Daarvoor heb ik de vrouwen om me heen om me daar op te verbeteren.
Blijf jij nou maar gewoon op onderwerp.
X

Hehe. Nee, je zou maar zo gelijk kunnen hebben hoor. Ik vond hem zaterdag erg goed uit de verf komen, maar hij heeft natuurlijk een flink gat te vullen. Het is te lang geleden dat ik Textures met Eric heb gezien om ze goed te kunnen vergelijken.

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 06-07-2010 16:56 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

RAAK!

1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 09-07-2010 21:37 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Telefoon was gevonden, door Doornroosje opgestuurd en vandaag bij het postkantoor opgehaald. Supergave aftermath zo

Aphrodite
Usericon van Aphrodite
Posted 10-07-2010 22:45 by Aphrodite Wijzig reactieProfiel van AphroditeQuote dit berichthttp://www.elexorien.com

Kijk, dat is nog eens geluk hebben!!!

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-07-2010 12:18 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2010 16:56 schreef Spirit In Black het volgende:
RAAK!

Vette foto.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-07-2010 6:36 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2010 22:24 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik bepaal zelf wel waar ik me druk over maak, meneer mosterd na de maaltijd.
Krijg aids en ga dood. Langzaam. Pijnlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 13-07-2010 7:16]

Monstroaxe
Usericon van Monstroaxe
Posted 16-07-2010 14:46 by Monstroaxe Wijzig reactieProfiel van MonstroaxeQuote dit berichthttp://www.muzikantenweb.nl

leuke editie: mooi weer, goede bands en enorm veel gezelligheid!!
Kreator was super, maar ik ben bevooroordeeld, Behemoth was verrassend en ook Baroness was zeker es wat anders.
Jammer dat het soms gewoon echt te heet was ;-)

"Every day is the beginning of a Recreation Day"

ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 16-07-2010 14:52 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

Oh ja, jij en die gast van Kreator, da's waar ook.

Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...

Urtyp
Usericon van Urtyp
Posted 21-07-2010 8:01 by Urtyp Wijzig reactieProfiel van UrtypQuote dit bericht

Het was een geweldige dag, op naar volgend jaar!!

Brand Urtyp, het Ultieme Pilsener bier

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 21-07-2010 8:27 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

quote:
Op 5 juli 2010 20:54 schreef jbassist het volgende:Maar is 1e gig, en wellicht word ie wel beter.

Hij deed zijn job prima, kwam later tijdens de set ook beter tot zijn recht... maar Eric is imo beter.

Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com