|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Droog... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ook dat. Behalve bij Kreator natuurlijk. |
|
quote: Ik vind het gigantisch jammer dat er geen foto is van jou op dat doorgezakte bankje. Het zag er machtig uit |
|
Erg sfeervol en helemaal geslaagd! Lekker zonnig ook! Jammer alleen dat men er meteen van gaat zweten. En nu heb ik nog extra zin in: |
|
Ik vind de nieuwe zanger beduidende zwakker als ik dit zo hoor. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Heerlijke dag gehad. Alles gezien muv Kreator (regen... dronken... en in gesprek geraakt met wat Friezen waardoor ik totaal vergat om naar Kreator te gaan) Voor mij waren KsE en Fear Factory de vetste bands. Lekker op mijn blote voeten nog in de pit meegedaan bij Holy Diver. Was alweer een jaar of 10 geleden dat ik vooraan heb gestaan bij een concert. Behemoth en Hail of Bullets vond ik ook erg aangenaam. De rest was ok maar niet super. Volgend jaar zeker weer! Boeit niet wat er speelt. Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
quote: Die kwaliteit doet totaal geen recht aan het optreden. De beste zanger ter wereld zou nog kut klinken met die kwaliteit. |
|
Bullshit. Ik kan hiermee prima uitmaken of ik het minder of beter vind als eric. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
"Als ik dit, zo hoor", geeft natuurlijk al aan dat dat onvoldoende is om een mening op te baseren. Jammer dat je jezelf in je volgende post tegenspreekt. |
|
quote: beter vind DAN Eric SKWUIG! |
|
Als ik dit met evenredig kwaliteit filmpjes van de band met de vorige knakker check vind ik dat beter. Wat dan imo toch wel een eerlijke vergelijking is. Ik kan van mijn eigen bands ook PRIMA checken van zulke filmpjes of iets goed ging of niet. Maar is 1e gig, en wellicht word ie wel beter. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: wordt |
|
Daarvoor heb ik de vrouwen om me heen om me daar op te verbeteren. Blijf jij nou maar gewoon op onderwerp. X "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Hehe. Nee, je zou maar zo gelijk kunnen hebben hoor. Ik vond hem zaterdag erg goed uit de verf komen, maar hij heeft natuurlijk een flink gat te vullen. Het is te lang geleden dat ik Textures met Eric heb gezien om ze goed te kunnen vergelijken. |
|
RAAK! |
|
Telefoon was gevonden, door Doornroosje opgestuurd en vandaag bij het postkantoor opgehaald. Supergave aftermath zo ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Kijk, dat is nog eens geluk hebben!!! |
|
quote: Vette foto. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Krijg aids en ga dood. Langzaam. Pijnlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 13-07-2010 7:16] |
|
leuke editie: mooi weer, goede bands en enorm veel gezelligheid!! Kreator was super, maar ik ben bevooroordeeld, Behemoth was verrassend en ook Baroness was zeker es wat anders. Jammer dat het soms gewoon echt te heet was ;-) "Every day is the beginning of a Recreation Day" |
|
Oh ja, jij en die gast van Kreator, da's waar ook. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Het was een geweldige dag, op naar volgend jaar!! Brand Urtyp, het Ultieme Pilsener bier |
|
quote: Hij deed zijn job prima, kwam later tijdens de set ook beter tot zijn recht... maar Eric is imo beter. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina |