|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Daarom noemen ze zoiets ook een gerucht. |
|
kans is wel aanwezig toch.. |
|
quote: Haha wie zegt dat ik profesioneel ben dat is jouw bewoording nu. |
|
Misschien speelt FF wel op Waldrock. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: ARGH! Deed je dat met opzet? |
|
:') ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Waldrock gaat niet door dit jaar slimmerik! |
|
Jawel. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Haha beetje misschien, maakt ook niet uit. |
|
quote: Kijk voor de grap eens op http://www.waldrock.nl/ en lees! |
|
quote: Je begrijpt de grap niet . |
|
:') ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ik hoop het, bevestig maar dan |
|
quote: Ik nam mensen weer te serieus. Maar er zwerven een hoop mongolen op het internet rond, dus vandaar dat ik tóch even dacht dat het serieus was. Niet dus. |
|
quote:Ik die ene keer ook, stuk beter dan op cd. Het geluid stond zo hard dat ik niet kon horen wat ze speelde, voegde echt iets toe aan de muziek! |
|
Ben benieuwd wat er nog bij komt, Crowbar is die periode in de buurt? |
|
Kalmah heeft nieuw album uitgebracht... hinthint |
|
quote: quote: Ja, alsof er nog niet genoeg kutbands staan... Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Meningen! Meningen! |
|
Fear Factory en Suicidal Tendencies bevestigd! |
|
Fear Factory staat ook op Graspop |
|
Ik word steeds minder enthousiast als ik eerlijk ben... spelfout weggehaald... |
|
ach, we hebben altijd de treinreis nog om naar uitt e kijken! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Het zijn wel heel veel overlappingen met Graspop, maar als op Graspop een van deze bands tegelijk speelt met wat anders leuks, kan ik altijd voor die andere kiezen . Heb er zin in, laat de zomer maar komen! |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |