|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben er bij dit jaar Het doet maar even pijn! |
|
Wie niet? |
|
Best wel een leuke line-up eigenlijk. En leuk verjaardags-dagje. Ik zal er nog eens over nadenken. |
|
Ik =) |
|
quote: Een vriend van mij beweerde eerst op de site te hebben gezien dat het uitverkocht was. Maar als ik nu kijk zie ik niks, en je kunt nog wel tickets halen (is mij ook gelukt). euu? |
|
Is er een tijdsschema bekend van de Preparty met Daath? |
|
quote: Gewoon daags voor Fortarock al naar Nijmegen komen en alvast bij de pre-party beesten! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Ohja hoor. Ik ben er gewoon bij. |
|
Voor de geïnteresseerden: in de slagwerkkrant van juli/augustus staat eem special over FortaRock met daarin korte interviews met 8 van de drummers die op FortaRock aanwezig zullen zijn, waaronder Ed Warby, Stef Broks, Robert 'Inferno' en Gene Hoglan. [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 18-06-2010 15:42] |
|
Jah. Hebben we er beetje zin an? |
|
Ja, best wel, ja. |
|
Ja Het doet maar even pijn! |
|
Nog bijna twee weken, maar het gaat leuk worden |
|
watainnnnnnn |
|
quote: Maureen leef je weer |
|
zo volgende week zaterdag alweer. lijkt erop dat het lekker warm gaat worden, mooi zo!! Brand Urtyp, het Ultieme Pilsener bier |
|
Ik en een vriend zoeken nog vervoer. Zijn er hier mensen die vertrekken vanuit of komen langs Zwolle? |
|
maak kans op kaarten voor de pre-party op 2 juli met Daath, The Lucifer Principle en Victimizer. Klik hier |
|
op de kop af nog zeven dagen |
|
Volgende week al. |
|
het wordt wel warm...... De waterbakken staan al klaar! |
|
Ik zag op Graspop al iemand lopen met een shirt van Fortarock 2010 |
|
quote: dat kan idd |
|
Gaat een warm feestje worden! Vooral zin in Kreator, Behemoth, Textures en Baroness. De headliners kunnen me eerlijk gezegd gestolen worden... |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |