IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : FortaRock - The Festival 2010 Vorige pagina | Volgende pagina
horned_reaper
Usericon van horned_reaper
Posted 06-04-2010 18:58 by horned_reaper Wijzig reactieProfiel van horned_reaperQuote dit berichthttp://www.dreama.nl / www.sharprock.nl

quote:
Op 6 April 2010 17:37 schreef Onweerwolf het volgende:
:')

Ongetwijfeld kun je op zulke reacties wachten.
Bullet for my Valentine ziet er uit als een stel emo pubers die stoer proberen te doen.
En ik snap ook best dat mensen dat uitkotsen... maar dat zijn vaak de mensen die zo trots zijn op hun huidige eigen image dat ze verblind worden door trots...

Muziekaal is BfmV lekker gelikt, en luistert af en toe best lekker weg, als die zanger z'n klep even zou houden. Maar instrumentaal klinkt het live wat lekkerder afgesteld in ieder geval dan die low budget grindcore meuk.

Als die zanger wat meer naar mijn smaak zou zingen of grunten, en ze gewoon een normale spijkerbroek met shirt aandeden zonder alle stoere puberzooi erbij had ik ze best graag vaker geluisterd

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-04-2010 19:00 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 April 2010 18:58 schreef horned_reaper het volgende:
en ze gewoon een normale spijkerbroek met shirt aandeden zonder alle stoere puberzooi erbij had ik ze best graag vaker geluisterd

Ja want het gaat immers om de kledingstijl en niet om de muziek.

horned_reaper
Posted 06-04-2010 19:04 by horned_reaper Wijzig reactieProfiel van horned_reaperQuote dit berichthttp://www.dreama.nl / www.sharprock.nl

quote:
Op 6 April 2010 19:00 schreef MMayo het volgende:
Ja want het gaat immers om de kledingstijl en niet om de muziek.

Iedereen mag natuurlijk volledig zelf weten wat ze dragen, en daar zal ik ook nooit denigrerend over zijn. Maar wanneer ik me echt verdiep in een band en ervan geniet wil ik me op bepaalde vlakken wel met hun stijl kunnen identificeren.

Dat reflecteert vaak de manier van denken en daarmee ook hun teksten en of boodschap.

yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 06-04-2010 19:04 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Nou ben ik, ubertrue als ik ben, niet vreselijk bekend met de kledingstijl van BFMV, maar wat ik als eerste resultaten vind op Google afbeeldingen zijn toch gewoon normale shirts en broeken ?!

Het feit dat het om de muziek gaat en niet om de kleding lijkt me overigens meer dan vanzelfsprekend.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-04-2010 19:07 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 April 2010 19:04 schreef horned_reaper het volgende:
Iedereen mag natuurlijk volledig zelf weten wat ze dragen, en daar zal ik ook nooit denigrerend over zijn. Maar wanneer ik me echt verdiep in een band en ervan geniet wil ik me op bepaalde vlakken wel met hun stijl kunnen identificeren.

Dat reflecteert vaak de manier van denken en daarmee ook hun teksten en of boodschap.

Je wil dus zeg maar graag hetzelfde kleden als de bandleden ivm jezelf kunnen identificeren? En middels je broek en schoenen wil je hun tekst of boodschap en hun manier van denken uitdragen? Maar wat nou als de bandleden niet allemaal hetzelfde kleden? Kies je dan een favoriet? En wat nu als je favoriet een zangeres is in glitter BH, koop jij die dan ook?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-04-2010 19:08]

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-04-2010 19:07 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 April 2010 18:58 schreef horned_reaper het volgende:
Ongetwijfeld kun je op zulke reacties wachten.
Bullet for my Valentine ziet er uit als een stel emo pubers die stoer proberen te doen.
En ik snap ook best dat mensen dat uitkotsen... maar dat zijn vaak de mensen die zo trots zijn op hun huidige eigen image dat ze verblind worden door trots...

Muziekaal is BfmV lekker gelikt, en luistert af en toe best lekker weg, als die zanger z'n klep even zou houden. Maar instrumentaal klinkt het live wat lekkerder afgesteld in ieder geval dan die low budget grindcore meuk.

Als die zanger wat meer naar mijn smaak zou zingen of grunten, en ze gewoon een normale spijkerbroek met shirt aandeden zonder alle stoere puberzooi erbij had ik ze best graag vaker geluisterd

Gast, ga muziek luisteren die je mooi vindt ipv eerst te selecteren naar het uiterlijk of image van mensen.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

horned_reaper
Posted 06-04-2010 19:07 by horned_reaper Wijzig reactieProfiel van horned_reaperQuote dit berichthttp://www.dreama.nl / www.sharprock.nl

quote:
Op 6 April 2010 19:04 schreef yowannuzz het volgende:
Nou ben ik, ubertrue als ik ben, niet vreselijk bekend met de kledingstijl van BFMV, maar wat ik als eerste resultaten vind op Google afbeeldingen zijn toch gewoon normale shirts en broeken ?!

Het feit dat het om de muziek gaat en niet om de kleding lijkt me overigens meer dan vanzelfsprekend.

Niets extreem inderdaad. Maar ze hebben hun fanbase en muziekteksten niet echt mee wat betreft hun image.

Maar nogmaals, de muziek van ze is prima te doen! M.u.v. de zanger.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-04-2010 19:09 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 April 2010 19:07 schreef MMayo het volgende:
Je wil dus zeg maar graag hetzelfde kleden als de bandleden ivm jezelf kunnen identificeren? En middels je broek en schoenen wil je hun tekst of boodschap en hun manier van denken uitdragen? Maar wat nou als de bandleden niet allemaal hetzelfde kleden? Kies je dan een favoriet? En wat nu als je favoriet een zangeres is in glitter BH, koop jij die dan ook?

Toen ik 12 was wilde ik ook een zakdoek om mijn hoofd net als Axl Rose, maar die mocht ik van moeder niet omdoen naar school.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-04-2010 19:10 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 April 2010 19:09 schreef Onweerwolf het volgende:
Toen ik 12 was wilde ik ook een zakdoek om mijn hoofd net als Axl Rose, maar die mocht ik van moeder niet omdoen naar school.

Dat vind ik oprecht heel erg naar voor jou, ik hoop dat dit je voorkeur voor muziek niet al te veel heeft weten te beinvloeden.

Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 06-04-2010 19:10 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Bandana heet zo'n ding, geen zakdoek, lol.

Evil Dick

horned_reaper
Posted 06-04-2010 19:12 by horned_reaper Wijzig reactieProfiel van horned_reaperQuote dit berichthttp://www.dreama.nl / www.sharprock.nl

quote:
Op 6 April 2010 19:07 schreef MMayo het volgende:

Noem het trots of hoogmoed.
Echter reflecteert de uitstraling van een band zeer duidelijk de interesse waarop hun muziek gebaseerd is.
Kijkende naar politici, Veiligheidsbeambte of zelfs artsen.
Kortzichtig als het is hebben deze een uitstraling waarmee een bepaalde vorm van kennis en mening wordt uitgestraald... bij bands werkt dit in veel gevallen net zo. (tot op zekere hoogte uiteraard)

Wanneer men kijkt naar dit standpunt als een algemeen feit is het natuurlijk erg kortzichtig, maar in de huidige samenleving is het gewoon een vorm van kennis.

Maar zo true als jullie zou ik met mijn uitgedachte meningen ook nooit kunnen zijn.

yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 06-04-2010 19:16 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Ik ben inmiddels op een leeftijd aangeland waarop ik een band beoordeel op hun muzikale kunnen. En natuurlijk schept de stijl die gespeeld wordt verwachtingen over hun uiterlijk. Als echter niet aan die verwachtingen wordt voldaan, beinvloedt dat absoluut niet mijn mening over hun muziek.

Blijf het overigens zo'n open deur vinden dat ik denk verder maar eens uit deze discussie te stappen.
Kinderachtig geklets.

underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 07-04-2010 12:09 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

BfmV is naar mijn mening een zaadloze kutband, overgewaardeerd, flink gehypet. En de kleding ? ach, boeien...

Vind ik ook niet

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 07-04-2010 12:16 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Aanwezig. Ik ben vooral benieuwd naar Decapitated.

Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 07-04-2010 12:21 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

Jammer, kutbands óf vergane glorie.

headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 07-04-2010 12:46 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Leuk dat iedereen hier alleen post met het bericht dat ze niet komen... Boeiend.
Ik vind het veel interessanter om te lezen wie er wel komen!
Met hen kunnen namelijk tjes gedronken worden!
En dat sommige bands achtergrondmuziek/eetpauze zullen zijn op die dag... Tja, dat heb je op elk festival.

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-04-2010 13:12 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Cheers dan maar zou ik zeggen.

Aanwezig met vriendin en dochter.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 07-04-2010 13:26 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 7 April 2010 12:09 schreef underkoffer het volgende:
BfmV is naar mijn mening een zaadloze kutband, overgewaardeerd, flink gehypet. En de kleding ? ach, boeien...

Niks kutband, niks overgewaardeerd en dat gehypet valt ook wel mee.

Lijkt wel alsof mensen zich met verve storten op bands waar ze niks aan vinden, zodat ze tenminste wat te klagen hebben...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 07-04-2010 13:26 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 7 April 2010 12:46 schreef DecomposingBitch het volgende:
Leuk dat iedereen hier alleen post met het bericht dat ze niet komen... Boeiend.
Ik vind het veel interessanter om te lezen wie er wel komen!
Met hen kunnen namelijk tjes gedronken worden!
En dat sommige bands achtergrondmuziek/eetpauze zullen zijn op die dag... Tja, dat heb je op elk festival.

Present!

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-04-2010 14:08 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 April 2010 19:10 schreef Crypt_666 het volgende:
Bandana heet zo'n ding, geen zakdoek, lol.

Nee! Echt??

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-04-2010 14:17 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Bandana-tax invoeren.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-04-2010 14:46 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 6 April 2010 19:04 schreef horned_reaper het volgende:

Jemig, 1989 is ook niet meer wat het geweest is.

Ik wil wel weten hoe jij je kleedt, eigenlijk, dan kan ik mensen die hetzelfde eruitzien eens even vertellen wat voor idiote ideeën ze hebben over de relatie tussen de kwaliteit van muziek en de kledingkeuze

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-04-2010 15:07 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 7 April 2010 14:46 schreef ZelThoR het volgende:
Ik wil wel weten hoe jij je kleedt, eigenlijk,

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 07-04-2010 16:05 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Hoeveel bands kunnen we nog verwachten die er bij komen?

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 07-04-2010 16:11 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Nog eentje te gaan, een hele toffe! Natuurlijk niet voor iedereen. Onweerwolf zal het ongetwijfeld wel weer niets vinden.

Ze komen iig uit de U.S. of A. Voor de rest luister maar naar KinkFM volgende week dinsdagavond, want daar zal het in de show van Metalmike bekend gemaakt woren.

Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com