|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Jij schaamt je toch sowieso nergens voor? *herinnert zich iets met een collectieve avatar op De Muur een aantal jaren terug* Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Die avatar die je je herinnert; dat zal wel iets met een lul te maken hebben zeker? Anyway. Na Behemoth en Fear Factory op Graspop gezien te hebben extra cyked voor Fortarock incl pre-party! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ja precies. Wat waren die hard zeg! |
|
quote: ...en een vuilnisbak. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Begin er inmiddels wel zin in te krijgen . Nieuwe Watain vandaag in de Kroese aangeschaft, ik vind het goed klinken [Dit bericht is gewijzigd door verstikking op 30-06-2010 23:31] |
|
Toch jammer dat we niet gaan. Ach, andere leuke plannen wel. |
|
quote: Watain was op Hellfest ook best okay, viel me niks tegen voor een black metal band |
|
quote: En jarig wezen ook nog eens |
|
quote: Haha ja die foto ken ik ook nog wel ja.. |
|
Gelden zwart-wit prints van de e-tickets trouwens ook of moet het in kleur? Ik heb niet zoveel zin om nieuwe inktpatronen te kopen... |
|
quote: Iets met dronken en... Ja, die herinner ik me ook nog wel. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Het gaat om de barcode. Normaal gesproken bij alle concerten waar ik met een zwart-wit printje ben geweest kwam ik gewoon binnen. Maar een blauw printje zal ook wel geldig zijn. Bareuh... |
|
quote: hehe |
|
Leuk Maar bedankt, zwart/wit it will be. |
|
Morgen al, heb er zin in! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Ik twijfel nog hard. Eerst maar even uit me dak bij Daath vanavond!! =) |
|
Morgen 80% kans op neerslag, 4,7 mm neerslag |
|
de kans op regen neemt pas in de avond toe, overdag schijnt het goed te blijven. Brand Urtyp, het Ultieme Pilsener bier |
|
quote: Lekker verfrissend! Bareuh... |
|
Daath zou ik wel ff willen checken vanavond, maar net iets te ver rijden eigenlijk. Dus ik houd het maar bij morgen en daar heb ik gruwelijk zin in !! |
|
ben er morgen ook bij, werken weliswaar, maar goed! |
|
quote: In tegenstelling tot wat ik woensdag zei schitteren Jonneke en ik toch door afwezigheid. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Zin in. Ik ben benieuwd of Kreator het WK volgt, ze spelen een uurtje na de wedstrijd van Duitsland, dus mochten ze uitgeschakeld worden dan hoop ik niet dat dat hun spel beïnvloed. |
|
Zo, lekker weer erbij vandaag, de dag kan al bijna niet meer stuk. Ik heb er zin in |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |