|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Ook Decapitated zal er bij zijn! Weep not for me.....it`s all the better lost |
|
2x mwoah Wanneer komen de leuke bands? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ensiferum is toch een pracht naam! |
|
Al 3 toffe bands! |
|
quote: Niet als je van leuke muziek houdt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Haha... Net zoiets als Stonehenge dus? |
|
... had gelijk gemaild... maar nog niks terug gehoord, vandaar dat t altijd handig is om een mailadres te krijgen die rechtstreeks naar een boeker gaat |
|
quote: quote: www.elexorien.com ! IrriKloot kan het niet boeien of we spelen. Onweerwolf wil leuke bands; dus dit lijkt me een prima oplossing. (misschien als gast aanwazig; hangt nog van meerdere dingen af) Bruce Banner |
|
quote: Denk je dat je zo gemakkelijk op het festival terecht komt dan en reactie krijgt? en dat je de enige bent die gaat mailen? Die boeker word overspoeld door mailtjes, dus wacht geduldig af, en de kans is zeer groot dat je waarsch. niks hoort, zo gaat dat. Bovendien gaat het festival vaak eerst namen die publiek trekken programmeren, en daarna kijken wat andere opties zijn. |
|
Vrijdag start pre-sale en meer namen. |
|
quote: Haha, alsof Stringz dat niet weet. Bruce Banner |
|
quote:Stringz' post laat dat anders niet merken, daar haal ik toch enige ontevredenheid uit dat ze geen persoonlijk bericht terug krijgt. |
|
Ik neem aan dat het om Deadcell gaat? Ik zeg: Doen. Lijkt me een leuke poging om een iets gevarieerder publiek aan te spreken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Gevarieerder publiek? Is dat nodig dan? en btw Deadcell speelt immers overal en nergens en in elke uithoek van het land, dus is niet echt meer iets om voor naar een festival te gaan, want ze staan al overal! |
|
quote: Indd, daar is mijn reactie ook op gebaseerd! Maar wie gaat nou dan ook vragen om een boeker zijn email op een forum? Niet alles kan je in de schoot geworpen worden, find it out yourself. |
|
quote: precies! verdr is het behoorlijk sneu om te zien dat die kut bands van Stringz en Lainedil zich altijd zo zielig lopen te hoereren in dit soort topics... als ze jullie goed geboeg gevonden hadden, haddne jullie allang een mailtje gekregen van de organisatie maar dat geheel terzijde natuurlijk Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Deadcell? Da's toch die industrial meuk? (Of verwar ik het met een andere band?) (Dat was op Summer Darkness best aardig, maar wat heeft dat op Fortarock te zoeken?) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Dat adres dat je kreeg gaat gelijk naar de boeker, zover ik weet |
|
quote: bijna... |
|
Zat ik toch in de buurt Benieuwd naar vrijdag! [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 09-02-2010 14:16] |
|
Tsja, de computer werkt hier niet optimaal, of de Fortasite niet... maar goed, ik weet wie r hier posten, vandaar Ik proef een beetje haat Anna...?, is niet nodig hoor, ik ben best lief (soms hehehe) Maar hoe dan ook, we zullen het wel zien, ben iig van de partij!, was vorig jaar een zeer geslaagd festival (en lekkah dichtbij!) |
|
quote: Jullie zijn tegenwoordig leuk? Nou dan moet mevrouw Lotte wel heeeeeeeeeeeeel goed zijn! Ik ben benieuwd! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik zeg: Iew. Doe dan een goede band. |
|
quote: Ik ben het hier wel enigszins mee eens. De ontwikkeling om af en toe eens wat industrial/elektro op een fest neer te zetten vind ik op zich wel ok. Zeg maar voor de afwisseling enzo, maar deadcell heb ik nu een aantal keren gezien en het wordt er niet boeiender op. Er zijn legio andere bands in die genres die stukken interessanter zijn. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |