|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Yep, en nu wegwezen uit dit topic! |
|
Van fortarock-hyves : quote:Komt dus toch nog een band bij. |
|
Plus natuurlijk een later-bekend-te-maken band die Deicide zal vervangen. |
|
|
|
Ik zit aan de stream gekluisterd. Nieuwe naam. :S |
|
quote: Proef je geen sarcasme? |
|
quote: 18. http://www.last.fm/user/frisovandaalen En ik ben 23. |
|
Niet echt in jouw posts nee, maar bedankt dat je het even uitlegt! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik heb het al eens eerder tegen je gezegd: je bent een stalkert jij! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
+ TEXTURES |
|
quote: |
|
Fijn !! |
|
Speelschema: - Ex Deo [opener] - Decapitaed - Textures - Hail of Bullets - Deicide - Ensiferum - Baroness - Behemoth - Fear Factory - Kreator - Killswitch Engage - Bullet for my Valentine - Suicidal Tendencies [afsluiter] |
|
Waar is BTBAM gebleven in dat schema ?! |
|
LOL! Textures, zo'n beetje de meest overrate zaadband van Nederland. Hoe krijgen ze het voor elkaar. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Godver, Decapitated als tweede al. |
|
Ha Textures er ook nog bij Prima line up en Ex deo als eerste; hoeven we niet op tijd te komen klasse! Laat de azijnpissers maar lekker thuisblijven. Dit wordt weer een te gekke editie!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Helaas,ondanks dat men zo loopt te wijve-zeiken over de line-up,zullen er nog velen zijn die toch gaan "voor de gezelligheid". =) |
|
Ja, voor de bands hoef je niet te gaan nee . Volgend jaar maar weer dan. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 14-04-2010 9:35] |
|
Geweldige line-up man. Toch maar eens overwegen om heen te gaan Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Zo, blijf ik even thuis. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:BTBAM gaat niet door zie ik net. Laat maar dus. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Kut! |
|
Das dan inderdaad mooi klote, zeker één van de bands waar ik voor ging. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |