IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : FortaRock - The Festival 2010 Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-04-2010 19:59 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Tot nu toe de enige tegenvaller van dit festival idd.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 16-04-2010 20:25 by Filth Lucre Wijzig reactieProfiel van Filth LucreQuote dit bericht

Balen van BTBAM !!

Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 17-04-2010 0:14 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2010 20:25 schreef Filth Lucre het volgende:
Balen van BTBAM !!

We zullen het overleven. Met Behemoth en Suicidal Tendencies bijvoorbeeld!!!

Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 17-04-2010 22:51 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Sorry, eerder liet ik weten wat de running order zou zijn. Dit klopt niet. Het enige wat we weten is dat TEXTURES zal openen.

Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 18-04-2010 21:38 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Suicidal afsluiter hehe, geniaal!

Against God and Government

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 21-04-2010 9:45 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Deze week kun je meedingen naar de nieuwste DVD van Suicidal Tendencies "Live At Olympic Auditorium". 80 minuten lang, 16 nummers waaonder de klassiekers "Institutionalized", "War Inside My Head" en "Possessed To Skate". Klik hier om mee te doen.

Thijsss
Usericon van Thijsss
Posted 25-04-2010 20:51 by Thijsss Wijzig reactieProfiel van ThijsssQuote dit bericht

Ik en een maat van me zijn aanwezig! Leuk festival, line-up is goed genoeg om er een gezellige dag van te maken (BEHEMOTH )

Basement
Perpetrator of evil
Usericon van Basement
Posted 26-04-2010 0:12 by Basement Wijzig reactieProfiel van BasementQuote dit berichthttp://www.basementonline.nl

Waarom Textures zo vroeg op de bill?

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-04-2010 1:30 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2010 0:12 schreef Basement het volgende:
Waarom Textures zo vroeg op de bill?

Omdat niemand die kutherrie wil zien en zo kan iedereen een extra uurtje uitslapen.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 28-04-2010 13:02 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

Mooie line-up.
Ik heb mijn kaartje inmiddels binnen
(btw, lekker snel, meteen na het overmaken met Ideal in de mailbox. Klasse!)

Pritt kills the Brazilian glue-scene

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 28-04-2010 17:56 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Hoe laat is dit afgelopen? Als Suicidal de laatste band is, wil ik graag even weten of ik dan m'n trein nog kan halen.

Bareuh...

Urtyp
Usericon van Urtyp
Posted 28-04-2010 21:54 by Urtyp Wijzig reactieProfiel van UrtypQuote dit bericht

ST is niet de headliner, je gaat de trein dus makkelijk halen. volgens mij gaat BFMV afsluiten.

Brand Urtyp, het Ultieme Pilsener bier

NotYourBitch
Usericon van NotYourBitch
Posted 28-04-2010 21:58 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Beter hadden ze ST wel als laatste laten spelen.

=)

Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 28-04-2010 23:00 by Filth Lucre Wijzig reactieProfiel van Filth LucreQuote dit bericht

Nee, juist niet.
Bfmv hoef ik toch niet te zien, dus kan ik mooi eerder weg en hoef ik niet te wachten op Suicidal.

Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 29-04-2010 11:13 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

BfmV kan opbokke. Doe inderdaad maar eerst Suicidal Tendencies, dan ken ik me daarna lam zuipe...

NotYourBitch
Posted 29-04-2010 15:37 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Stoer.
Maar ik bedoelde meer dat als ST als laatste zouden spelen,langere set is en gewoon dikke afsluiter.
Maar wat miep ik,als ik waarschijnlijk toch niet ga.

=)

Spirit In Black
Posted 29-04-2010 16:29 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ST, BFMV, Kreator, KsE krijgen allemaal dezelfde speeltijd! Fear Factory vijf minuutjes minder...

Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 29-04-2010 20:05 by Filth Lucre Wijzig reactieProfiel van Filth LucreQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2010 15:37 schreef NotYourBitch het volgende:
Stoer.
Maar ik bedoelde meer dat als ST als laatste zouden spelen,langere set is en gewoon dikke afsluiter.
Maar wat miep ik,als ik waarschijnlijk toch niet ga.

Was niet stoer bedoeld, ik vind de muziek van bfmv gewoon niet lekker klinken.
Kan er helaas niets anders van maken...

quote:
Op 29 april 2010 16:29 schreef Spirit In Black het volgende:
ST, BFMV, Kreator, KsE krijgen allemaal dezelfde speeltijd! Fear Factory vijf minuutjes minder...

Goed bezig !
Nu bfmv als laatst en ik ben helemaal tevreden .

NotYourBitch
Posted 29-04-2010 20:37 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2010 20:05 schreef Filth Lucre het volgende:
Was niet stoer bedoeld, ik vind de muziek van bfmv gewoon niet lekker klinken.
Kan er helaas niets anders van maken...
.

Ok dat is een beter argument dan het af te zeiken.

=)

Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 29-04-2010 20:46 by Filth Lucre Wijzig reactieProfiel van Filth LucreQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2010 20:37 schreef NotYourBitch het volgende:
Ok dat is een beter argument dan het af te zeiken.

Tja, wat moet je er anders van zeggen...

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 19-05-2010 16:36 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Het tijdschema:

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 19-05-2010 17:11 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Ah mooi. BFMV is als afsluiter. Dan kijk ik wel even wat ik doe als ik die jankherrie niet trek

Spirit In Black
Posted 04-06-2010 17:43 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

DEICIDE GECANCELLED

Voor velen zal het geen verrassing zijn. Geen aswolk of dalende koers van de euro is reden tot afzegging. Dit keer is geheel aan de heer Benton en zijn kornuiten zelf te wijten. De band zich afgelopen weekend dermate schandalig gedragen in de ogen van het boekingskantoor dat er besloten is de stekker uit de tour te trekken. Jammer en helaas, maar we respecteren het besluit. Geen Deicide op FortaRock - The Festival 2010.

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 04-06-2010 17:45 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Jammer.

Spirit In Black
Posted 04-06-2010 17:51 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

WATAIN VERVANGER DEICIDE

Het afzeggen van Deicide is jammer. Maar we zijn van mening dat we in heel korte tijd vol trots een waardige vervanger kunnen aankondigen. Watain zal Deicide vervangen op FortaRock 2010.

Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com