|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Héla, consequent blijven I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: ik denk dat ie ook 20 jaar ouder is dan jij Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Jazeker.. Puur instictief dan, want ik ken je helemaal niet. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Ja, hij begint al te verzakken Tum podem extulit horridulum... |
|
grin..dan weten wij alvast hoe je er dan uitziet Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik berust in het feit dat tegen dat ik dreig zo oud te worden, mij al lang iemand heeft vermoord. Tum podem extulit horridulum... |
|
kkijk en vergelijk! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
...allebei beetje groot (?) , lang zwart haar, meer niet. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 08-04-2003 21:29] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Dat dacht ik ook...en veel wenkbrauw. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Lijkt hier wel verdomme een TMF forum, lekker boeiend hoe die vent eruit ziet, gaat om de muziek, en de meningen zijn verdeeld over het nieuwe album, laten we het daar over hebben i.p.v. de wenkbrouwen van Steele |
|
Godver, toch niet weer hé |
|
quote: Relax zeg, in tegenstelling tot een tmf forum is het hier verre van serieus bedoeld. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ben relax hoor, maar word van moe over dat eeuwige gezeur (serieus of niet) van die Steele |
|
Waarom lees je dan toch nog het Type O Negative topic? |
|
quote: groot? vet mager mannetje juist. No meat is sweater |
|
quote: grmbl..alle posts lezen weet je tenminste waar het over gaat. Maar goed,ik moetde nieuwe nog horen..vond de vorige niet zo geweldig helaas. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik houd van October Rust, Bloody Kisses en van Summer Breeze... ben ik nu Gay? Dit slaat nergens op. |
|
quote: Rrrrrrrrrrrr. Ik word echt *piep* van die gozer. [Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 09-04-2003 23:19] So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Waarom zou ik, wat een onzin allemaal. Voor jou Vampie, wees eens een heer(Repelsteel) en kom nog maar 'ns 'n keer. En hoezo ik verveel me(Jenje de Boskabouter) Ga met jezelf spelen, of ga Steele bewerken, je hebt neem ik aan een deurposter van hem. |
|
quote: je kan natuurlijk ook niks zeggen en ergens anders ruzie gaan zoeken Heer Priegel |
|
Misschien is lezen een beetje moeilijk..maar ik ben een mevrouw. En waarom een foto posten? Omdat je iedereen afkraakt en jezelf niet laat zien (zegt genoeg denk ik) Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ellesar of Gonder? Ik ben nergens op uit Mevrouw Vampie. Ik neem aan dat jij mooi bent. Ik geloof ook wel dat jij mooi bent. En voor Ellesar of Gonder? Ik ben niet op ruzie uit, ik ben meningen aan het opstapelen, die net zo hoog zijn als de toren van Pisa omtrent Peter Steel en zijn bloedgroepen, zal ik even serieus zijn. Goed dan Typ O Negative vind ik klot, totaal geen ballen en die Steel vind ik maar een engerd. Zie zo, klaar zo. |
|
quote: gelukkig speelt hij ook in carnivore. Oud Vuil. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |