![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Die nieuwe bevat best veel snelle gedeeltes, zeg. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: rasputin hè? ![]() |
|
quote: Hij is toch nog niet uit? ![]() one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Nee, tis een promo. Wel wat voice over gedoe, maar prima te beluisteren. Check kerrazy.com “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Ik heb helemaal niks van Type O negative, maar slow deep and hard heb ik wel eens gehoord en vond dat een beukend plaatje. maar eens wat van aanschaffen toch wel. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Wim bedankt! Als je alleen Slow Deep and Hard kent, zou ik zeker even een en ander beluisteren voor je het aanschaft. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
![]() Godver, the profits of doom had maar zo op een carnivore plaat kunnen staan. Of op bloody kisses. Of op een ouwe black sabbath plaat, hehe. Pete die weer schreeuwt! [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 04-02-2007 17:31] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
oe dat klinkt veelbelovend! ![]() |
|
ik ben benieuwd... ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Godver, nu wordt ik benieuwd, vanavond maar eens opzoeken op het net dan maar! ![]() |
|
Geniale plaat. Dit hadden ze moeten uitbrengen na Bloody Kisses... of ervoor... ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() *gaat naarstig het internet afschuimen op zoek naar...* Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
quote: Heb Carnivore vorig jaar nog op wacken gezien, was echt gaaf, er waren zelfs mensen speciaal voor Carnivore naar Wacken gegaan. see you at occultfest! ![]() |
|
Ja, oa ik en mijn vrouw. Nog even celtic frost meegepakt en hup, naar huis. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 05-02-2007 17:28] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Waar is de tijd gebleven dat Peter O Steel een lekker ding was? Hij zag er op wacken trouwens stuk beter uit dan op die foto met die enge sik. see you at occultfest! ![]() |
|
![]() Die foto is echt heel slecht geshopt ![]() Dit kan nooit serieus bedoelt zijn..... ...hoewel.... je weet het nooit met die mafkezen... Ben trouwens wel benieuwd naar die nieuwe plaat ![]() ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
Ik heb net die nieuwe binnen, ben hem nu aan het luisteren, maar het eerste nummer doet me nu al veel meer dan alles samen wat er na bloody kisses uitkwam. Hoewel die ook wel gaaf was, maar vind die "Carnivore" sound en attitude nu eenmaal wat toffer, hehe ![]() |
|
http://www.youtube.com/watch?v=D6gosoh_c_8&mode=related&search= Dat einde :D "do something with that champagne" mvg wk10 ![]() |
|
Geen slecht woord over te vermelden ![]() ![]() |
|
http://ut.netmusicpromotions.com/d3ho309552shw4.html ![]() [Dit bericht is gewijzigd door metalsanne op 20-02-2007 14:07] ![]() |
|
spam? Je moeder. ![]() |
|
quote:ham? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
eten? ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Nee maar de twee onderste links werken hier blijkbaar niet. Geen spam, ze hebben zelf een hele actie opgezet, wanneer je promo voor hen maakt, kun je punten verzamelen en zo leuke prijzen winnen! en dat is geen leugentje! Dit is de site: http://teams.netmusicpromotions.com/index.html ![]() |
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |