IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Type O Negative Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-04-2003 7:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

.. speelde ..


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 10-04-2003 9:48 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2003 22:27 schreef Heer Krieg het volgende:
die net zo hoog zijn als de toren van Pisa omtrent Peter Steel en zijn bloedgroepen, zal ik even serieus zijn.



oke die is wel grappig.

Type O Negative? mwah moet ik voor "in de stemming" zijn..


Sater
Usericon van Sater
Posted 19-04-2003 15:57 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Type O is een van mijn favoriete bands, ik heb alle cd's en nog wat spul. Het nieuwe album klinkt alsof het gelijk met WCD is opgenomen, maar dat vind ik een hele goede plaat dus zo'n probleem is dat niet, wel een beetje jammer dat ze nauwelijks veranderd zijn.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 27-05-2003 18:02 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

VRAAGJE:
Ik heb mijn (digi) CD van Bloody Kisses al best lang en die is in de States aangeschaft.
Nou kan ik mij herinneren dat mijn vorige buurman een normale case had met meer en andere tracks erop (o.a. We hate everyone, kill all the white people) maar minus "Suspended in Dusk".



Is dit vanwege het feit dat het een digi betreft of omdat het een europese versie betreft??


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 27-05-2003 18:25 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2003 18:02 schreef MBMarduk het volgende:
VRAAGJE:
Ik heb mijn (digi) CD van Bloody Kisses al best lang en die is in de States aangeschaft.
Nou kan ik mij herinneren dat mijn vorige buurman een normale case had met meer en andere tracks erop (o.a. We hate everyone, kill all the white people) maar minus "Suspended in Dusk".



Is dit vanwege het feit dat het een digi betreft of omdat het een europese versie betreft??


EH, ik dacht dat die "normale case" ook de meest courante versie was, want die twee nummers die jij noemt staan zowat op alle exemplaren die ik heb gezien (ik heb m nog steeds enkel op cassette )


....ik heb lang getwijfeld om die digi te kopen, maar daar ik toen nog een arm studentje was bleef ik het maar uitstellen (was toen zo'n oude 1000 BEF, +/- €25) Dat ding bleef maar staan in een dure cd-zaak, toen ik eindelijk es dacht "nu haal ik em" , was het ding natuurlijk verdwenen


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 27-05-2003 18:47 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 27 mei 2003 18:02 schreef MBMarduk het volgende:
VRAAGJE:
Is dit vanwege het feit dat het een digi betreft of omdat het een europese versie betreft??

Omdat het een digipack is:

http://www.zenial.nl/txt/bloodyki.htm

...en die extra track Suspended In Dusk staat ook op de Christian Woman cd-single


Zenial


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 27-05-2003 19:02 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Allrighty! Thanks, ik moet dus nog minstens 1 TON album aanschaffen.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 27-05-2003 19:04 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ik ook, namelijk de nieuwe...


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 27-05-2003 19:10 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik kan niet meer wachten! Ik wil em nuuuu!!!! (het nieuwe album, niet Steele nee )

Op mijn digi van Bloody Kisses staat gelukkig wel Suspended in Dusk, supernummer


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-05-2003 19:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ben wel benieuwd of de stem van Petertje live ook zo prikkelend is


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 27-05-2003 19:12 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Tzal wel zijn, ik heb ze al es gezien, en toen hij begon met "Good evening, we are Type O Negative from New YorK,(met DE K zoals in Black no 1!!!!) it's four years ago since we've been here, that's too long..." ... kreeg ik ver wat


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-05-2003 19:15 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 27 mei 2003 19:02 schreef MBMarduk het volgende:
Allrighty! Thanks, ik moet dus nog minstens 1 TON album aanschaffen.



Heb je de best of dan ook?

(Staan nog twee hele aardige bonustracks op ook nog)

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-05-2003 19:17]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 27-05-2003 19:16 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

'The least worst of' bedoel je? Daar staan idd heel aardige nummers op, 'Stay out of my dreams' bv...


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 27-05-2003 19:19 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2003 19:12 schreef Asherah het volgende:
Tzal wel zijn, ik heb ze al es gezien, en toen hij begon met "Good evening, we are Type O Negative from New YorK,(met DE K zoals in Black no 1!!!!) it's four years ago since we've been here, that's too long..." ... kreeg ik ver wat


Héhé, dat heb ik dus ook gehoord , in de AB hé? Het volume stond wel wat te laag toen


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-05-2003 19:20 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 27 mei 2003 19:16 schreef Asherah het volgende:
'The least worst of' bedoel je? Daar staan idd heel aardige nummers op, 'Stay out of my dreams' bv...


YESSSSssssss....


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 27-05-2003 19:22 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2003 19:19 schreef Gunman het volgende:
Héhé, dat heb ik dus ook gehoord , in de AB hé? Het volume stond wel wat te laag toen


Inderdaad, dat was in '99 in de AB, het geluid was inderdaad vrij zacht, en de sfeer zat er ook helemaal niet in, wat een lam publiek. Maar dat kwam misschien omdat we eerst Coal Chamber nog hadden moeten aanhoren


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 27-05-2003 19:24 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 27 mei 2003 19:10 schreef ghoulliette het volgende:
ben wel benieuwd of de stem van Petertje live ook zo prikkelend is

Koop anders die livecd


Zenial


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 27-05-2003 19:28 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Die vindt Ghouliette vast niks...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-05-2003 19:30 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Is die Origin of the feces (mooie Darwin variant) wel een echt concert?

Echt bizar wat daar gebeurd; ze worden bekogeld "if you wanna throw shit on stage..." en op een gegeven moment wordt de zaal ontruimd ivm met een bommelding en hoor je een politiewalkietalkie...

Zelf ben ik blij dat er aardig wat bootlegs uit die periode circuleren...

Verder vind ik het eerste album Slow deep and hard het allerbest (jackhammerrape!!! ); is de remaster het wederom aanschaffen waard?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-05-2003 19:32]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-05-2003 19:31 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2003 19:28 schreef McDoom het volgende:
Die vindt Ghouliette vast niks...

Niets boven het echte werk natuurlijk


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 27-05-2003 19:33 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2003 19:30 schreef Mutilator het volgende:
Is die Origin of the feces (mooie Darwin variant) wel een echt concert?

Echt bizar wat daar gebeurd; ze worden bekogeld "if you wanna throw shit on stage..." en op een gegeven moment wordt de zaal ontruimd ivm met een bommelding en hoor je een politiewalkietalkie...

Zelf ben ik blij dat er aardig wat bootlegs uit die periode circuleren...

Verder vind ik het eerste album Slow deep and hard het allerbest (jackhammerrape!!! ); is de remaster het wederom aanschaffen waard?
Tof hè.
Ik ken de remaster niet maar dat was geloof ik niet de moeite waard....


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 27-05-2003 19:35 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2003 19:31 schreef ghoulliette het volgende:
Niets boven het echte werk natuurlijk
Echt werk?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-05-2003 19:35 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2003 19:35 schreef McDoom het volgende:
Echt werk?

Een echt concert, live weet je wel, dat je het zelf kunt zien enzo....


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 27-05-2003 19:37 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2003 19:35 schreef ghoulliette het volgende:
Een echt concert, live weet je wel, dat je het zelf kunt zien enzo....
Jaja.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-05-2003 19:39 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

oke dan niet, dan luister ik liever naar een opname, wat jij wilt joh


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen