|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: wooooohoooooooo! ik heb de link al in mijn favourieten staan.. erg he? Over 2 daagjes staan we nu te wachten op Type-0!!!! Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Ja nog 2 nachtjes. Ik ben echt heel benieuwd one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Hek wat gemist ? Wat is er over 2 dagen ? Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
TON speelt morgen op Graspop |
|
Zwartketterij. Wie deze band nog volgt of volgen gaat heeft marsepijn in z'n oren. GODLESS NORTH buy it now. |
|
Bemoei je met je eigen zaken mongool |
|
quote: We gaan toch niet wreed worden he. Schelden doe je maar in je eigen tijd. GODLESS NORTH buy it now. |
|
Mijn zeer ongemeende excuses meneer Winterwar. |
|
quote: Aanvaard. GODLESS NORTH buy it now. |
|
ik zag net een stukje clip van don't wanna be ofzo. erg raar?!? Oud Vuil. |
|
I don't wanna be me... ja, hilarische clip is dat |
|
Shit...ik heb die nog niet gezien...toch maar eens weer een keer MTV/TMF gaan kijken. Ik ben er wel nieuwsgierig naar. Die oude clips heb ik honderden keren gezien. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik heb em van de roadrunner site gevist... |
|
quote: LOL, dit zie ik ook nu pas |
|
quote:Dat gaat niet werken hier...met die brakke geluidskaart zie ik elk 1000e frame van een video. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Alle Type O Negative cds zijn in de aanbieding bij de Free Recordshop 9.99 (behalve de nieuwste) |
|
Dat klopt laatst Bloody Kisses eindelijk eens origineel gehaald, misschien dat ik van de week Slow deep and Hard ook maar eens ga halen *Niet goed gelezen . In Enschede was deze actie dus bij Plato. Misshien bij free record shop ook wel, maar daar kom ik nooit. Alle Sepultura cd's zijn trouwens ook 9,99 (helaasch geen morbid visions in Enschede )* [Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 27-10-2003 22:59] |
|
quote: Bedankt voor de tip, alles behalve World Coming Down is gaaf. |
|
Ik heb al alles uiteraard |
|
Idd, dank u wel voor de tip, kan ik eindelijk ook mijn october rust es betalen. Niet iedereen heeft het geluk ze al allemaal te hebben... |
|
wat een braakband Vroeger toen die eikel nog bij Carnivore zat was ie nog cool Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Bek dicht jij, blasfeem |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |