IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Type O Negative Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-04-2003 15:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm, ik wil em eerst goed horen mocht ik em willen kopen


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 04-04-2003 15:21 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2003 15:19 schreef Jenje het volgende:
Hmm, ik wil em eerst goed horen mocht ik em willen kopen

dat moet je zeker doen


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 04-04-2003 15:24 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2003 13:59 schreef Jenje het volgende:
Hmm, *jenje blijft hopen op Bloody Kisses II*


ik hoop op een tweede "The Origin Of The Feces" Damm heerlijke plaat


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 04-04-2003 15:26 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2003 15:24 schreef Vintersorg het volgende:
ik hoop op een tweede "The Origin Of The Feces" Damm heerlijke plaat

nou moet ik toegeven dat ik die niet ken maar je kan het vergelijken met world comming down

//edit: vind ik //

[Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 04-04-2003 15:26]


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 04-04-2003 16:06 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

TOoTF is TOTAAL anders dan WCD!
Die eerste heerscht, die tweede is een slaappil.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-04-2003 16:11 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Waarschijnlijk al opgegooid, maar toch:

Voor die hards die een vervolg op Slow deep and hard willen horen zouden ze eens WARPATH kunnen uitchecken en dan vooral Against everyone; pure hatecore!!! (De voorganger/ tweede cd 'Massive' heeft trouwens ook de Carnivore cover 'Race wars')


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 04-04-2003 16:12 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2003 16:06 schreef MBMarduk het volgende:
TOoTF is TOTAAL anders dan WCD!
Die eerste heerscht, die tweede is een slaappil.


ik bedoel dat je Live is killing me met WCD kunt vergelijken


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 04-04-2003 16:39 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik koop 'The Dream is Dead' sowieso


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 05-04-2003 11:31 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ik vind die nieuwe cd eigenlijk meer en meer op Bloody Kisses lijken hoe meer ik hem hoor...
Het geluid lijkt wel het meeste op World Coming Down denk ik, maar hij is door de snellere nummers een stuk interessanter, heeft net als Bloody Kisses van die korte instrumentaaltjes er tussendoor staan, en zo'n nummer als "I like goils" ofzo hehe lijkt best wel weer op nummers als "Kill All The White People" en op nummers van hun Slow Deep and Hard cd...
Ik moet hem nog een paar luisterbeurtjes geven maar ik vind hem in ieder geval stukken beter dan World Coming Down!


Zenial


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 05-04-2003 11:33 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

ik mis dan toch die nummers zoals christian woman, black no.1 enz... de lange echte down nummers


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 05-04-2003 11:35 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

De commerciele megahits


Zenial


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 05-04-2003 12:20 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

oew! Type O! Mijn favo nummer is zonder twijfel Be my Druidess


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 05-04-2003 12:25 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Ik heb Bloody Kisses, en ik snap niet waarom mensen dit nu direct als doom zien. Ik vind die cd heel veel van die vage nrs bevatten die ook totaal niet doom klinken. Ik vind eigenlijk alleen nr 2 (christian woman, geen doom nr), nr 3 en nr 10 (bloody kisses) tof. De rest skip ik gauw door

[Dit bericht is gewijzigd door Sjaan op 05-04-2003 12:26]


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 05-04-2003 14:01 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

waarom kan ik de nr's 10 tm 14 niet vinden? Heeft iemand die? FTP ofzo?


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 05-04-2003 15:14 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

10= Loud And Queer
14= Angry Inch

ik heb ze wel maar kan niet op de FTP, kazaa gaat ook prima


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 05-04-2003 17:08 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

ok..heb ze al gevonden op DC


RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 05-04-2003 21:20 by RdP Wijzig reactieProfiel van RdPQuote dit bericht

(We Were) Electrocute is toch wel hét nummer


Hakkuh


Thanatos
Blah
Usericon van Thanatos
Posted 05-04-2003 21:24 by Thanatos Wijzig reactieProfiel van ThanatosQuote dit bericht

Vind het wel een goeie groep, alleen heb het nog niet zo vaak gehoord, zal ik eens meer moeten doen.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 05-04-2003 22:13 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2003 13:18 schreef Gunman het volgende:
idd ook erg lekkere seksmuziek


Yeppie!!!


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 05-04-2003 23:01 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Tja ook ik kon het weer niet laten om de nieuwe TYPO te downen!

Ik moet zeggen: erg mooi album! Veel beter dan World Coming Down die ik op den dur toch echt saai vind, das zo'n cd die je opzet, het eerste nummer hoort en dan vergeet dat ie aanstaat en je verwonderd opkijkt als het ineens stil valt doordat er geen geluid meer uit je speakers komt.

Dit album is weer lekker Bloody Kisses achtig! I LIKE!!!

goede sex muziek?? ach ik heb niet echt muziek nodig daarvoor....


I Find That I Am Not There...


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 06-04-2003 9:54 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

waarom vind iedereen het als Bloody Kisses klinken


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 06-04-2003 10:47 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Ja, das toch de cd waar ie het meest op lijkt.... (dacht ik zo, maar wie ben ik?)



I Find That I Am Not There...


ArieDeKnaller
Hit a girl
Usericon van ArieDeKnaller
Posted 06-04-2003 11:41 by ArieDeKnaller Wijzig reactieProfiel van ArieDeKnallerQuote dit bericht

Ja, ik zit hier dus te werken en heb derhalve geen FTP voorhanden... iemand enig idee waar ik wat mp3's kan downloaden van het nieuwe album?


Dolf Brouwers - another dead hero


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 06-04-2003 11:43 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Kazaa moet lukken! daar heeft ik het ook vandaan!

succes!


I Find That I Am Not There...


ArieDeKnaller
Hit a girl
Usericon van ArieDeKnaller
Posted 06-04-2003 11:44 by ArieDeKnaller Wijzig reactieProfiel van ArieDeKnallerQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2003 11:43 schreef rvanderholst het volgende:
Kazaa moet lukken! daar heeft ik het ook vandaan!

succes!


Die kan ik hier dus niet installeren... da's nu net het probleem


Dolf Brouwers - another dead hero


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen