|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm, ik wil em eerst goed horen mocht ik em willen kopen |
|
quote: ik hoop op een tweede "The Origin Of The Feces" Damm heerlijke plaat |
|
quote: nou moet ik toegeven dat ik die niet ken maar je kan het vergelijken met world comming down //edit: vind ik // [Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 04-04-2003 15:26] I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
TOoTF is TOTAAL anders dan WCD! Die eerste heerscht, die tweede is een slaappil. |
|
Waarschijnlijk al opgegooid, maar toch: Voor die hards die een vervolg op Slow deep and hard willen horen zouden ze eens WARPATH kunnen uitchecken en dan vooral Against everyone; pure hatecore!!! (De voorganger/ tweede cd 'Massive' heeft trouwens ook de Carnivore cover 'Race wars') The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ik bedoel dat je Live is killing me met WCD kunt vergelijken I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ik koop 'The Dream is Dead' sowieso |
|
Ik vind die nieuwe cd eigenlijk meer en meer op Bloody Kisses lijken hoe meer ik hem hoor... Het geluid lijkt wel het meeste op World Coming Down denk ik, maar hij is door de snellere nummers een stuk interessanter, heeft net als Bloody Kisses van die korte instrumentaaltjes er tussendoor staan, en zo'n nummer als "I like goils" ofzo hehe lijkt best wel weer op nummers als "Kill All The White People" en op nummers van hun Slow Deep and Hard cd... Ik moet hem nog een paar luisterbeurtjes geven maar ik vind hem in ieder geval stukken beter dan World Coming Down! Zenial |
|
ik mis dan toch die nummers zoals christian woman, black no.1 enz... de lange echte down nummers I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
De commerciele megahits Zenial |
|
oew! Type O! Mijn favo nummer is zonder twijfel Be my Druidess Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik heb Bloody Kisses, en ik snap niet waarom mensen dit nu direct als doom zien. Ik vind die cd heel veel van die vage nrs bevatten die ook totaal niet doom klinken. Ik vind eigenlijk alleen nr 2 (christian woman, geen doom nr), nr 3 en nr 10 (bloody kisses) tof. De rest skip ik gauw door [Dit bericht is gewijzigd door Sjaan op 05-04-2003 12:26] Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
waarom kan ik de nr's 10 tm 14 niet vinden? Heeft iemand die? FTP ofzo? |
|
10= Loud And Queer 14= Angry Inch ik heb ze wel maar kan niet op de FTP, kazaa gaat ook prima I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
ok..heb ze al gevonden op DC |
|
(We Were) Electrocute is toch wel hét nummer Hakkuh |
|
Vind het wel een goeie groep, alleen heb het nog niet zo vaak gehoord, zal ik eens meer moeten doen. |
|
quote: Yeppie!!! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Tja ook ik kon het weer niet laten om de nieuwe TYPO te downen! Ik moet zeggen: erg mooi album! Veel beter dan World Coming Down die ik op den dur toch echt saai vind, das zo'n cd die je opzet, het eerste nummer hoort en dan vergeet dat ie aanstaat en je verwonderd opkijkt als het ineens stil valt doordat er geen geluid meer uit je speakers komt. Dit album is weer lekker Bloody Kisses achtig! I LIKE!!! goede sex muziek?? ach ik heb niet echt muziek nodig daarvoor.... I Find That I Am Not There... |
|
waarom vind iedereen het als Bloody Kisses klinken I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ja, das toch de cd waar ie het meest op lijkt.... (dacht ik zo, maar wie ben ik?) I Find That I Am Not There... |
|
Ja, ik zit hier dus te werken en heb derhalve geen FTP voorhanden... iemand enig idee waar ik wat mp3's kan downloaden van het nieuwe album? Dolf Brouwers - another dead hero |
|
Kazaa moet lukken! daar heeft ik het ook vandaan! succes! I Find That I Am Not There... |
|
quote: Die kan ik hier dus niet installeren... da's nu net het probleem Dolf Brouwers - another dead hero |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |