IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Type O Negative Vorige pagina | Volgende pagina
666666
I wait,too shy,love dies,I m alone to cry
Usericon van 666666
Posted 28-10-2003 8:08 by 666666 Wijzig reactieProfiel van 666666Quote dit berichthttp://users.pandora.be/hard-knox

de tweede van carnivore(retaliation) en slow,deep and hard van type o negative zijn het beste wat Peter Steele gemaakt heeft.


only the good die young,all the evil seem to live forever


Leto Atreides
God created Arrakis to train the faithful.
Usericon van Leto Atreides
Posted 09-01-2004 18:37 by Leto Atreides Wijzig reactieProfiel van Leto AtreidesQuote dit bericht

Type o Negative draai ik altijd als ik liefdesverdriet heb.......is wel lekker dan.


"At the age of fifteen, he had already learned silence." - from "A Child's History of Muad'Dib" by the Princess Irulan


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-01-2004 18:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

"loving you was like loving the dead"

hmm ..



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 09-01-2004 18:41 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Na, mijn vriendins vriendin heb ik ze een beetje laten gaan uit me cdbak


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 09-01-2004 18:41 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

'Type O Negative Heerscht enorm!!! Ze zijn echt geweldig!
Vooral het album October Rust vind ik eeeeeeerrrgggg mooi!

Heb ze afgelopen jaar gezien op Graspop...eerste half uur was echt zooooo boring, maar daarna speelde ze veel nieuwe nummers en oude klassiekers, they made my day!


LAI LAI HEI


invictis
Usericon van invictis
Posted 09-01-2004 18:42 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

Type O

*BRAAK en de BRAAK...kots ...kots...*


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 09-01-2004 18:43 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Hoor liever carnivore maar is mijn mening natuurlijk.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


invictis
Usericon van invictis
Posted 09-01-2004 18:45 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 18:43 schreef Smoochy het volgende:
Hoor liever carnivore maar is mijn mening natuurlijk.



retalation!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-01-2004 18:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

JESUS HITLER, ADOLF CHRIST

IS THIS THE SECOND COMING OF THE FOURTH REICH


GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 09-01-2004 18:47 by GRAFTAK Wijzig reactieProfiel van GRAFTAKQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

Type O stinkt!!!



invictis
Usericon van invictis
Posted 09-01-2004 18:47 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 18:46 schreef Jenje het volgende:
JESUS HITLER, ADOLF CHRIST

IS THIS THE SECOND COMING OF THE FOURTH REICH



damn wel fucking lang geleden dat ik dat heb gehoord, vond het best cool


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-01-2004 18:50 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

YO! Roadrunner heft geadverteerd met een re-release van de Type o Negative DVD After Dark maar dan met extra content en voor een lagere prijs; weet iemand hier wat meer over?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 09-01-2004 20:26 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 18:41 schreef Sarah het volgende:
Heb ze afgelopen jaar gezien op Graspop...eerste half uur was echt zooooo boring, maar daarna speelde ze veel nieuwe nummers en oude klassiekers, they made my day!

Ze speelden toch maar één nieuw nr.
En dan nog wel als bis.


Uit liefde voor ZM.


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 09-01-2004 20:32 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

uhr ja heb paar cd,s van typo,
ze speelde in iedergeval I don,t wanna be me
Zowel op Graspop als op Waldrock...

Kvind ze wel goed!
Kluister het nu alleen niet meer in verband met relatie einde,liefdesverdriet en depressiviteit...

Als ik het nu weer luister moet ik daar dus weer aan terugdenken,En dat geeft een kutgevoel!


"Sehnsucht"


dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 09-01-2004 20:58 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

Type O is echt een van die weinige bands waar ik maar niet van kan uitmaken wat ik daarvan moet denken .... kent nog iemand dat gevoel bij die band?


Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 09-01-2004 21:17 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 20:58 schreef dr_schoft het volgende:
Type O is echt een van die weinige bands waar ik maar niet van kan uitmaken wat ik daarvan moet denken .... kent nog iemand dat gevoel bij die band?

Ik kan het wel waarderen,...lekker sarcastische teksten, mooie opbouw van de nummers.....

Als je een lief hebt wordt ze er tijdens het neuken misschien extra geil van, maar dan ga je jezelf misschien afvragen of ze zich niet inbeeldt dat meneer Steel zijn poker in haar zit


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 09-01-2004 21:18 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

van die lelijke knoert?


Uit liefde voor ZM.


dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 09-01-2004 21:30 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 21:17 schreef Gunman het volgende:
Ik kan het wel waarderen,...lekker sarcastische teksten, mooie opbouw van de nummers.....

Als je een lief hebt wordt ze er tijdens het neuken misschien extra geil van, maar dan ga je jezelf misschien afvragen of ze zich niet inbeeldt dat meneer Steel zijn poker in haar zit


yep inderdaad die teksten van die kerel hebben inderdaad wel shikke humor, maar ik heb het eigenlijk vooral over de muziek zelf en de .... "begeestering" enneuh voor de sex weet ik veeeeel betere muziek als dat en tis geen metal


Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 09-01-2004 21:32 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Mannekes, dat was maar bij wijze van voorbeeld en slechte grap hé.....


Hoewel "wolf moon" natuurlijk DE soundtrack blijft voor beffen met tomatensaus NJAM!


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 09-01-2004 21:34 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

ah ok: dan hebt ge chance !




Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.


Kasper
Usericon van Kasper
Posted 10-01-2004 17:07 by Kasper Wijzig reactieProfiel van KasperQuote dit bericht

Was vroeger enorme fan - 'SD&H' , 'Kisses' en 'Rust' zijn naar mijn bescheiden mening veel te geniaal, maar door 'World Coming Down' begon het teveel op een formule te lijken, een formule die op 'Life is Killing Me' gewoon verder wordt uitgemolken. Maar hey, mij ga je niet horen klagen, Typo heeft me enkele heel dierbare albums geschonken, waarom daar afbreuk aan doen door naar hun nieuw werk te luisteren. Quit the bullshit!


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 10-01-2004 20:59 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 21:32 schreef Gunman het volgende:
Hoewel "wolf moon" natuurlijk DE soundtrack blijft voor beffen met tomatensaus NJAM!

dan leg ik liever iets als bv... Incantation op.


Uit liefde voor ZM.


ILOVEMETAL
Usericon van ILOVEMETAL
Posted 10-01-2004 21:13 by ILOVEMETAL Wijzig reactieProfiel van ILOVEMETALQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 21:17 schreef Gunman het volgende:

Als je een lief hebt wordt ze er tijdens het neuken misschien extra geil van, maar dan ga je jezelf misschien afvragen of ze zich niet inbeeldt dat meneer Steel zijn poker in haar zit


je hebt me door



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-03-2004 15:57 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 18:42 schreef invictis het volgende:
Type O

*BRAAK en de BRAAK...kots ...kots...*



Barbaar!


Ik heb afgelopen weekend mijn TYPE O platen herontdekt. Wat heb ik toch weer afgelachen.

Peter Steele heeft geniale humor en deelt mijn favoriete hobby, namelijk het afzeiken van Goth snollen.

Der Untermensch is natuurlijk ook niet te versmaden.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 22-03-2004 16:05 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik heb alleen Life Is Killing me... ik dacht altijd dat het een serieus gothicrock bandje was. Maar ik zie er de humor wel van in, vette band


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen