![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja ![]() Echt, ik ben superblij dat ik hem kocht. Mega grappig. Ik ga zo naar mijn Lamentations van Opeth kijken die is ook vandaag binnengekomen ($11 bij amazon ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Tsja dat valt me dus tegen; ik dacht dat het een Type o variant was of Darwins 'Origin of the species' en dan klopt daar een kut bij. Een reet bij die titel is wel plat een saai en valt me qua creativiteit enorm van ze tegen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-05-2004 20:40] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: *Busted* ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-05-2004 20:45] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ja wel lache nummers tussen, toch meer een meiden band als ik mijn omgeving na ga ![]() 1 zo'n cd heeft een of andere kreun intro waarna meneer steeltje zegt "forgive her, for she doesn't know what she does" of iets dergelijks ..... hmmz ![]() ![]() |
|
Ik vergeeft je je onwetendheid alleen omdat je de naam draagt van een van Neerlands beste voormalige bewindslieden. Type O heerscht. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: hoezo onwetendheid ![]() |
|
quote: Iemand em al ergens gesignaleerd (op t net bijv.) en voor wat voor prijs? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Ik heb de mijne recent bij Amazon besteld voor iets van $18. Maar ik weet eigenlijk niet of dit wel of niet een re-release is. Wat zou de bonus moeten zijn dan? ![]() |
|
quote: Phoeh; ik heb het uit een advertentie in de Aardschok van ettelijke maanden terug; volgens mij is de eerste uitgave maar 1 uur lang dus als er meer op staat zal dat het bonusmateriaal moeten zijn. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: ik dacht dat the least worst of ge-re-released zou worden met daarbij de after dark dvd Inter faeces et urinam nascimur ![]() |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Herinnert me dat ik Retaliation van Carnivore moet kopen Raaaaacewaaahaaaaarrrr ![]() |
|
quote: Klinkt ok; wat is je bron? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
ook ergens gehoord ja ... ![]() |
|
quote: Kelere, jenje. Ik heb de lp én de nice price cd. En die cd is al heel wat jaartjes uit. ![]() ![]() |
|
quote:Ik vergeet het elke keer weer ... af en toe zie of lees ik wat en denk ik Oh ja ... ![]() |
|
Hehe, lijstje maken. Helpt bij mij vanwege brak geheugen. ![]() |
|
... dat vergeet ik altijd ... ![]() |
|
TYPE O NEGATIVE: Another DVD Trailer Available Online - Feb. 6, 2006 Another trailer for the upcoming TYPE O NEGATIVE DVD, entitled "Symphony for the Devil (The World of Type O Negative)", has been posted online at this location http://ton.mediaextreme.com/dvdads3.mov . The DVD is due in Europe on March 20 via SPV (March 14, 2006 in the U.S.). More details are available at this location http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=47448 . The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
De uitleg van Silver over waar Black No1 over gaat is ook hilarisch. Iets met een opstand van de zwarten en weet ik veel meer. Zeker als je dat tegen hun achtegrond als de kleinzonen van Adolf Hitler houdt. ![]() |
|
Ahh Type blijft een heerlijke band! Nummers als ' I know you're fucking someone els' blijven onwijs heerscheN! Die dvd ga ik zeer zeker aanschaffen. ![]() |
|
quote: Ik weet dat je Els neukt, goed nummer idd. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
TON nu is een saaie kutband. Ze moeten dan ook uit elkaar en Carnivore moet weer bijelkaar komen(met hoge niveau van de botte teksten vanzelfsprekend). maar ik vrees dat ik kan blijven dromen ![]() ![]() |
|
quote: De toenmalige gitarist van Carnivore is toch overleden? Het blijft zo idd bij dromen. [Dit bericht is gewijzigd door slome op 07-02-2006 20:04] ![]() |
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |