|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Om het nou als vette band te beschrijven vind ik ook wat overdreven, maar het heeft wel wat. Subtiel kamerolifantje |
|
quote:absoluut ! dat zijn de 2 beste van ToN vind ik I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Origin Of The Faeces.... You suck, You suck, You suck, You suck, You suck, You suck. You paid 15 American dollars to be here. Now who's the real idiot here? Fake live albums heerschen altijd. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: inderdaad, met op de cover de aarsch van heer Peter Steele Everything dies, dies ook lekker cru quote: [Dit bericht is gewijzigd door SiQDiZ op 26-03-2004 8:53] |
|
quote: staat al op mn wishlist |
|
quote: 9.99 bij de FRS Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: zelfde prijs bij de Sounds |
|
Heeft iemand die After Dark DVD? En wat vindt men ervan? Kopen? Of niet? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik heb m op video, is wel aardig Zitten echt, hoe kon het ook anders, hilarische stukken in |
|
Heb de video, erg grappige stukjes. En mooie videoclips. Wel een aanrader als je van Type O houdt. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Type O Negative is geweldig... vooral October Rust vind ik errug goed!! Bloody Kisses en Life is Killing me eigenlijk ook hehe... ze zijn zo geniaal op een paar hele uitspringende vlakken. Zo anders dan anders... Ik vind ze iig super! LAI LAI HEI |
|
Mja ik ken inderdaad weinig vergelijkbare bands... Zenial |
|
Geile muziek! Waag eens een dansje! |
|
quote: heb heel wat keren geneukt op bloody kisses Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Same here Waag eens een dansje! |
|
Ikke vaker op October Rust (vind t moppie mooier ) Zenial |
|
October Rust leent zich daar inderdaad het beste voor. quote: one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: De dvd is erg grappig, omdat je m ook kunt afspelen met hun eigen commentaar erbij. Fijn om te zien dat ze zichzelf niet zo vreselijk serieus nemen. |
|
quote: moach, bloody kisses heeft meer smooth en lekker raggen.. de hele tijd love making wordt saai.. krassen en blauwe plekken mag er ook wel bij bennie van suiker Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Je bedoelt een opengesperde kut De After dark dvd zou gere-released worden met extra materiaal en een lagere prijs; iemand die versie al tegengekomen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Op Carnivore's tweede cd werd het nog verwoord als: "If you cant eat it or fuck it, kill it!" |
|
quote: Aars! quote: Mijn deerne is niet gedient van zulke robuuste uitlatingen in bed. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik zat net mijn net binnengekomen After Dark DVD te kijken. Die is echt hilarisch 'Hi my name is Josh Silver and I will tell you about what's important to me' .....stilte.....en een ondertitel: 'Has not shit in one week' of: 'How do you think you could improve the band?' 'Quit' KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Da's nou niet bepaald de "origin of the feces," wel? Overigens vind ik "Slow, deep and hard" ook nog altijd een zeer toffe plaat. Op "Bloody Kisses" heeft TON die stijl muziek geperfectioneerd, naar mijn smaak. Van "After Dark" vind ik één van de leukste dingen nog wel dat elke keer als Johnny Kelly in beeld is, er een lullig banjo muziekje wordt gedraaid. [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 08-05-2004 20:11] Touché, pussycat! |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |