![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
heb het ook gedownload!!! erg gaaf!!! maar op kazaa kan ik de rest niet vinden. en ja dat er door heen gepraat is wel irri! ![]() |
|
Valt me nog mee. NP The Dream is Dead, vind ik tegenvallen ... ![]() |
|
NP ... A Dish better served called Hmm ook al zo'n herhaling van vorig materiaal .. ![]() |
|
Ja die is goed maar die andere twee nummers komen zo van October Rust en World Coming Down af .. ![]() |
|
quote:eindelijk iemand met mijn mening.... ![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
Ik moet ook zeggen dat de laatste albums van Type O me niet meer zo raken als BK ![]() |
|
Rust vind ik nog wel goed.... lekker sfeertje I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
I don`t wanna be is zeker het gaafste nummer, en de rest is meer van world coming down wat ik zelf een erg gave cd vind ![]() |
|
Electrcute vind ik ook weer een minder nummer, veel te ouwemannenzeurderig ![]() |
|
quote: yep... het lijkt inderdaad veel op WCD, dat zei ik al... maar hoor een paar gasten BK zeggen ![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
Hmm dat snap ik niet, BK was veel donkerder en agressiever. Lijkt wel of PS klaar is voor het bejaardentehuis, alle spanning is uit de nummers verdwenen ![]() |
|
mee eens I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
I like Goils .. Goh ook dit heb ik al een paar keer van ze gehoord .. Ik vind dit nu al een bout album ... puur een herhaling van vorige albums, geen inspiratie of niks ... ![]() |
|
quote: ik ook, het is zeker geen b.k. wel erg jammer. ![]() |
|
Nee, ik vind er niks aan .. *zet Bloody Kisses nog maar eens aan* "She's in lo0ve with herself ..." ![]() |
|
quote: ![]() ![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
quote: quote: Ja wat wil je nu eigenlijk? Het moet wel net zoals bloody kisses zijn maar het mag geen herhaling van oud werk worden? ![]() Zenial ![]() |
|
denk dat ie dan alleen maar WCD en OR bedoeld ... merk ik uit zijn antwoorden I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
Heb T.O.N. een keer live gezien, en dat was meteen een van de slechtste optredens die ooit van zo'n grote band gezien heb... Dynamo 1997 ... wat een bagger... ![]() |
|
quote: Ook gezien, prachtig optreden! ![]() En mensen moeten niet zo zeiken met hun "I Like Their Older Stuff Better" instelling. Ik vind de nieuwe cd zeker weer een vooruitgang! Zenial ![]() |
|
ik heb de nieuwe nummers nu een aantal keren aangehoord en ik ga het steeds beter vinden, zeker al wel beter dan w.c.d! ![]() |
|
Ik ben wel schieuwnierig naar het Waldrock optreden! [Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 08-04-2003 19:06] ![]() |
|
Ja laten we negatief doen over deze rot band. Wie luistert hier nou naar, zielige, kwijlende Peter Steel, en dan hun leukste cd(?) Bloody Missis, ja wat kan ik er meer over zeggen, ach dat ik hier nog tijd aan besteed. Ole. ![]() |
|
quote: IK luister het...enne..ik betwijfel of jij er beter uitziet dan Peter Steele (zeker gezien zijn leeftijd) Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |