IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Type O Negative Vorige pagina | Volgende pagina
hammer
Usericon van hammer
Posted 08-04-2003 11:37 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

heb het ook gedownload!!! erg gaaf!!!
maar op kazaa kan ik de rest niet vinden.
en ja dat er door heen gepraat is wel irri!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-04-2003 11:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Valt me nog mee.

NP The Dream is Dead, vind ik tegenvallen ...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-04-2003 11:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

NP ... A Dish better served called

Hmm ook al zo'n herhaling van vorig materiaal ..


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 08-04-2003 11:42 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

ik vind i don't wanna be me een van de beste nummers op de cd


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-04-2003 11:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja die is goed maar die andere twee nummers komen zo van October Rust en World Coming Down af ..


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 08-04-2003 11:47 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2003 11:45 schreef Jenje het volgende:
Ja die is goed maar die andere twee nummers komen zo van October Rust en World Coming Down af ..
eindelijk iemand met mijn mening....


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-04-2003 11:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik moet ook zeggen dat de laatste albums van Type O me niet meer zo raken als BK


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 08-04-2003 11:50 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

Rust vind ik nog wel goed.... lekker sfeertje


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


hammer
Usericon van hammer
Posted 08-04-2003 11:51 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

I don`t wanna be is zeker het gaafste nummer, en de rest is meer van world coming down wat ik zelf een erg gave cd vind



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-04-2003 11:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Electrcute vind ik ook weer een minder nummer, veel te ouwemannenzeurderig


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 08-04-2003 11:53 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2003 11:51 schreef hammer het volgende:
I don`t wanna be is zeker het gaafste nummer, en de rest is meer van world coming down wat ik zelf een erg gave cd vind

yep... het lijkt inderdaad veel op WCD, dat zei ik al... maar hoor een paar gasten BK zeggen


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-04-2003 11:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm dat snap ik niet, BK was veel donkerder en agressiever. Lijkt wel of PS klaar is voor het bejaardentehuis, alle spanning is uit de nummers verdwenen


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 08-04-2003 11:57 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

mee eens


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-04-2003 11:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

I like Goils ..

Goh ook dit heb ik al een paar keer van ze gehoord ..

Ik vind dit nu al een bout album ... puur een herhaling van vorige albums, geen inspiratie of niks ...


hammer
Usericon van hammer
Posted 08-04-2003 11:58 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

quote:
Op 8 april 2003 11:57 schreef DaVinz het volgende:
mee eens


ik ook, het is zeker geen b.k.
wel erg jammer.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-04-2003 12:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee, ik vind er niks aan .. *zet Bloody Kisses nog maar eens aan*

"She's in lo0ve with herself ..."



DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 08-04-2003 12:15 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2003 12:13 schreef Jenje het volgende:
Nee, ik vind er niks aan .. *zet Bloody Kisses nog maar eens aan*

"She's in lo0ve with herself ..."




I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 08-04-2003 13:16 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 4 april 2003 13:59 schreef Jenje het volgende:
Hmm, *jenje blijft hopen op Bloody Kisses II*


quote:
Op 8 april 2003 11:58 schreef Jenje het volgende:
I like Goils ..

Goh ook dit heb ik al een paar keer van ze gehoord ..

Ik vind dit nu al een bout album ... puur een herhaling van vorige albums, geen inspiratie of niks ...


Ja wat wil je nu eigenlijk? Het moet wel net zoals bloody kisses zijn maar het mag geen herhaling van oud werk worden?


Zenial


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 08-04-2003 13:17 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

denk dat ie dan alleen maar WCD en OR bedoeld ... merk ik uit zijn antwoorden


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 08-04-2003 13:19 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Heb T.O.N. een keer live gezien, en dat was meteen een van de slechtste optredens die ooit van zo'n grote band gezien heb...

Dynamo 1997 ... wat een bagger...


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 08-04-2003 13:20 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 8 april 2003 13:19 schreef Valorian666 het volgende:
Dynamo 1997 ... wat een bagger...

Ook gezien, prachtig optreden!

En mensen moeten niet zo zeiken met hun "I Like Their Older Stuff Better" instelling. Ik vind de nieuwe cd zeker weer een vooruitgang!


Zenial


hammer
Usericon van hammer
Posted 08-04-2003 15:04 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

ik heb de nieuwe nummers nu een aantal keren aangehoord en ik ga het steeds beter vinden, zeker al wel beter dan w.c.d!



Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 08-04-2003 19:05 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Ik ben wel schieuwnierig naar het Waldrock optreden!

[Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 08-04-2003 19:06]


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 08-04-2003 20:19 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Ja laten we negatief doen over deze rot band.
Wie luistert hier nou naar, zielige, kwijlende Peter Steel, en dan hun leukste cd(?) Bloody Missis, ja wat kan ik er meer over zeggen, ach dat ik hier nog tijd aan besteed. Ole.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 08-04-2003 20:28 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2003 20:19 schreef Heer Krieg het volgende:
Ja laten we negatief doen over deze rot band.
Wie luistert hier nou naar, zielige, kwijlende Peter Steel, en dan hun leukste cd(?) Bloody Missis, ja wat kan ik er meer over zeggen, ach dat ik hier nog tijd aan besteed. Ole.


IK luister het...enne..ik betwijfel of jij er beter uitziet dan Peter Steele (zeker gezien zijn leeftijd)


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen