![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Tis een goed cdke geworden. Hulde! ![]() ![]() |
|
Waarom schrijft iedereen toch Live? Het is geen live-album hoor... ![]() |
|
quote: Heb ik dus gedaan, t was een aangename verrassing: hoewel ik eerst een gevoel van "October Rust II" kreeg, vind ik em veel brutaler zeg, maar. De muziek is ![]() Steele geeft hoop aan een (verstandige) mens met zijn doorgedreven sarcasme, TON is en blijft mijn feel-good music. Nog even en eindelijk weer live zien na 4 jaar ![]() I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
I don't wanna be me; het meest catchy en het meeste metal nummer van de cd dat eigenlijk een nummer is van zijn Carnivore-achtige project; ben daar ontzettend benieuwd naar!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ik ben erg benieuwd naar het nummer "I like goils". Dat zou eigenlijk geschreven zijn voor een hardcore project. Dan gaan bij mij de Carnivore-bellen gelijk rinkelen. Peter steele moet gewoon weer veel Carnivore nummers gaan schrijven. Maar goed, als iemand effe kan zeggen of dit echt een hard, snel nummer is ben ik die persoon zeer dankbaar. ![]() |
|
snel is het voor type o begrippen wel, hard niet, geen gebrul. Dan kan je beter Angry Inch horen, daar klinkt ie nog wel een beetje in de richting van S,D&H. Dat hardcore project sluit trouwens niet uit dat er covers van Carnivore gespeeld gaan worden. ![]() one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote:18 euro voor de limited edition én een gratis poster ![]() ![]() ![]() |
|
Ik kan het aantal nummers van TON wat ik echt gaaf vind nog steeds op een hand tellen.. denk dat dat nieuwe album hier weinig aan zal veranderen (voor zover ik het gehoord heb op waldrock) ![]() |
|
quote: Ik had 'm voor 16 euro op de metal market ![]() ![]() Hoe vol je leven ook is.. Voor bier is altijd plaats! ![]() |
|
Godverdomme, die nieuwe is toch echt wel goed. Heb hem nu al een week en blijf hem maar beter en beter vinden... I don't wanne be me... ![]() mvg wk10 ![]() |
|
Kan iemand me ff die playgirl foto's bezorgen.. Ff mijn collega een hartverzakking doen krijgen.. ![]() Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
Ik heb die wel ergens, secondje ![]() ![]() |
|
Die stond ergens in de Mooie mannen topic. ![]() |
|
![]() |
|
Neem je eerst al eens een lelijke nieuwe nick, en dan ook nog eens zo'n link plaatsen... ![]() Touché, pussycat! ![]() |
|
@Sporty: ![]() ![]() Waarom klikte ik op die link? ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Ik ben echt een beetje aangeslagen, hoor. ![]() Touché, pussycat! ![]() |
|
Heu? Om dit te zien? ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
zijn ze eigenlijk allemaal echt? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Ik vrees van wel ja. ![]() |
|
quote:Mwoa, blote mannen heb ik wel vaker gezien. Daar lig ik nu niet bepaald wakker van. Ik heb in het inteeltdorp waar ik geboren en getogen ben 15 jaar bij een voetbalclub gespeeld. Need I say more? Touché, pussycat! ![]() |
|
Zo, wat is het probleem dan? ![]() ![]() |
|
Ik houd er wel weer over op en ga stilletjes in en hoekje zitten wenen, ok? Typo, dan maar weer? Touché, pussycat! ![]() |
|
quote: ![]() one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |