|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Post 'ns een foto van jezelf Meneer Oorlog? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Je verveelt je he Kriegje [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 08-04-2003 20:45] |
|
quote: WAt is er nou zo mooi aan die steel?? Hij heeft een té gespierd lichaam en een botte harses. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:Jaloers? |
|
Daarc gaat het niet om Rasputin..maar iemand die zichzelf niet laat zien zou ook geen opmerkingen over anderen moeten maken. En nogmaals..voor zijn leeftijd is Steele geen eep. [Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 08-04-2003 20:49] Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Z'n penislengte is trouwens optische illusie. In procenten van z'n lichaamslengte heeft 'ie maar een kleintje. |
|
quote: Nop. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Sinds wanneer ben jij geintreseerd in zijn penislengte? -beter een kleine die steigert dan een grote die weigert- Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Sinds nooit. |
|
Ik merk het...ik had het niet over zijn penis... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Verveling mama, verveling. |
|
quote: Dat vind ik nu ook.. Bovendien zijn het 'opgeblazen' spieren, zoals bij mensen die steroïden spuiten/slikken. En z'n tanden staan naar voren. En hij faket. En z'n neus is een mislukking. Oef, dat is eruit. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:Waar het hart van vol is... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ey, da's nu eens eerlijk. Je bent naar mijn weten trouwens lang niet de enige vrouw die hem liever niet van té dichtbij ziet. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Er is maar één soort vrouw die die zin gebruikt ... |
|
Klopt..een die te vaak Harrie Jekkers heeft gezien Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:LOL! |
|
quote: ROFL!!! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Neeeee |
|
Oew, nou kunnen we 'some moderator' weer flink gaan etteren. |
|
Om één of andere reden verwijt iedereen me altijd dat op Peter Steele lijk. Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: Opschepper |
|
Niet bepaald, die gast zijn smoelwerk recentelijk al eens bekeken? Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: Neh, dan nog liever Peter denk ik.. Al was het maar omdat hij graag onderbroeken verbrandt. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |