IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Type O Negative Vorige pagina | Volgende pagina
Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 20-02-2007 14:09 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2007 14:08 schreef Argus het volgende:
eten?


friko?


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 20-02-2007 14:10 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Lekker

Does brengen dan ?



Niet die van Peter S. he


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 20-02-2007 14:13 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2007 14:10 schreef Argus het volgende:
Lekker

Does brengen dan ?



Niet die van Peter S. he
waarheen?
ow maar dat wordt niet eerder dan morgen, beetje druk vandaag


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-03-2007 14:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Promo vandaga ontvangen, godver dit rockt weer ouderwets! Wel vele minder donker, maar net zo zwartgallig.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 01-03-2007 15:00 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Vrouw is hier fan van...ook maar eens luisteren dan


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 01-03-2007 15:17 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Ik vind de nieuwe ook weer sterk hoor! Heerschband en heerschplaat!


Member of the iso-betawuste crew!!


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 02-03-2007 11:23 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Wanneer komt dat ding uit? De vrouw is binnenkort jarig...


Dear dirty delightful old drunken old days


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 02-03-2007 16:49 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

13 maart... da's de wereldwijde releasedate?


Dear dirty delightful old drunken old days


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 02-03-2007 17:00 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 1 maart 2007 15:00 schreef Vikingblood het volgende:
Vrouw is hier fan van...ook maar eens luisteren dan


quote:
Op 2 maart 2007 11:23 schreef Schaffelaer het volgende:
Wanneer komt dat ding uit? De vrouw is binnenkort jarig...


Ook mannen kunnen hier fijn naar luisteren, hoor.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 03-03-2007 0:42 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Mwa ik niet...die nieuwe is maar bagger


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 03-03-2007 12:50 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl



“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 03-03-2007 12:58 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Klopt. Het eerste wanproduct afgeleverd door Type O.


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 03-03-2007 13:02 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Och, ja, smaak enzo, hè. Ik vond juist de laatste 4 niet zo en deze nieuwe plaat een hele verbetering.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 03-03-2007 15:40 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Ik vind die nieuwe ook wel ok, maar ik vind ze een beetje lijden onder het "Metallica" syndroom, zoals ik dat noem.

Alles na bloody kisses is wel goed, maar had voor mij geen type o hoeven heten, vond het toch wel wat anders dan de eerste 2 cd's.

En die eerste had gewoon zo Carnivore op de hoes kunnen staan ipv Type O, deze steekt er voor mij dan ook met kop en schouders bovenuit.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Argh
Usericon van Argh
Posted 14-03-2007 1:29 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Ik vind het een geniale schijf, het heeft me jaren gekost om deze band echt weten te waarderen, maar ik mag deze stijl absoluut.. het is zelfs zomers te noemen. Was van plan om em vandaag aan te schaffen (op de dag van de release zelf EDIT: dit was dus de US releasedate.. hrmpf, waarom werd er dan gedaan alsof dit de wereldwijde rel.date was?), maar hij ligt hier nog niet in de winkels helaas... kon mezelf niet weerhouden om em te downloaden.. volgende week maar even de platenzaak checken

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 14-03-2007 1:36]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 21-03-2007 22:27 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2007 0:42 schreef Doomy het volgende:
Mwa ik niet...die nieuwe is maar bagger


oh!!

quote:
Op 3 maart 2007 12:58 schreef Psychonaut het volgende:
Klopt. Het eerste wanproduct afgeleverd door Type O.


BAN!


mvg wk10


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 21-03-2007 22:28 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Ik vind de nieuwe zeer goed te beluisteren. Net 1x geheel afgeluisterd, klinkt lekker, iets meer tempo, en nog steeds vage lyrics!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 21-03-2007 22:31 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2007 15:40 schreef Murdering Monk het volgende:
Ik vind die nieuwe ook wel ok, maar ik vind ze een beetje lijden onder het "Metallica" syndroom, zoals ik dat noem.

Alles na bloody kisses is wel goed, maar had voor mij geen type o hoeven heten, vond het toch wel wat anders dan de eerste 2 cd's.

En die eerste had gewoon zo Carnivore op de hoes kunnen staan ipv Type O, deze steekt er voor mij dan ook met kop en schouders bovenuit.



dus jij wil eigenlijk zeggen dat er maar 1 typo cd is...

lekker kort door de bocht, bloody kisses was dermate anders dan al t andere wat er rond die tijd uitkwam en in navolging daarvan zijn er zeer goeie type o platen uitgekomen, bij de meeste moet ik ook eerst hard wennen maar daarna


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 21-03-2007 23:24 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2007 12:58 schreef Psychonaut het volgende:
Klopt. Het eerste wanproduct afgeleverd door Type O.


Ik dacht dat het aan mij lag...

Zijn ze nu de verplichte cd's aan het afleveren of hadden ze dit serieus bedoeld?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 21-03-2007 23:51 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

De meningen zijn lekker verdeeld.



Argh
Usericon van Argh
Posted 22-03-2007 0:17 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Heb em dinsdag aangeschaft, leuk uitklapboekje... vage foto op de achterkant. Vind het tot nu toe de beste release uit 2007.. kan niet wachten tot het weer mooi weer is en deze plaat in de cd speler kapot te draaien


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 22-03-2007 17:18 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 21 maart 2007 23:51 schreef Myth of Fury het volgende:
De meningen zijn lekker verdeeld.


Dat kun je wel zeggen, ja.

Heersch cd, dat is het. Lijkt me duidelijk.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 22-03-2007 17:28 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 21 maart 2007 22:31 schreef Aaaarco het volgende:
dus jij wil eigenlijk zeggen dat er maar 1 typo cd is...

lekker kort door de bocht, bloody kisses was dermate anders dan al t andere wat er rond die tijd uitkwam en in navolging daarvan zijn er zeer goeie type o platen uitgekomen, bij de meeste moet ik ook eerst hard wennen maar daarna

Voor mij wel idd ja.

Bloody kisses was idd anders dan wat er rond die tijd uitkwam, daarom vind ik die plaat nog steeds zo goed, de rest heeft erg sterke nummers, maar als totale cd's vallen ze me tegen.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 22-03-2007 17:37 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

Dus er is eigenlijk ook geen sprake van het "Metallica"-syndroom, toch? Immers, de 1e ToN had de naam Carnivore nog moeten dragen en na de stijlwijziging (waar ze dus pas echt ToN-stijl ontwikkelde) hebben ze continue typische ToN releases gehad. Alleen sprak daarvan enkel Bloody Kisses je aan.



skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 22-03-2007 17:47 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

Damn wil em ook snel horen

iemand onderstaand interview gezien, best leuk. Je ziet alleen wel erg dat dhr Steele aan het afkicken is, sjeees

http://www.toazted.com/interview/1064/Type-O-Negative.html


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen