|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Ah, ik dacht ook al dat ie nog uit moest komen. Die lokale platenboer is zo gek nog niet... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Hij komt pas binnen 2 dagen uit Morgen eerste werk dus |
|
Ik heb hem toch echt origineel voor me liggen... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Ik kan me hier geheel in vinden zonder de typfout uiteraard! |
|
Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Ik ga em zometeen ophalen bij de platenboer, ben benieuwd one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik ben gelukkig want ik zit nu ook naar de nieuwe cd van type-o te luisteren... bij 'sounds' in Tilburg wordt altijd voor het weekend geleverd en daar zitten er cd's bij die pas op maandag ofzo uitkomen! En wow... het is inderdaad weer ouderwets typ-o, maffe gitaren, gekke Steel en geweldige (soms erg grappige teksten). 'I dont wanne be me' & 'I like goils' zijn in ieder geval lekkere meezingers. Deze versie van 'life is killing me' is een limited edition er zit nog een bonuscd bij met 7 nummers zoals 'Christian woman (butt-kissing, sell-out version)' Ik neem aan dat de limited edition nu overal verkocht wordt.. Ik ben in ieder geval weer helemaal happy en nog een paar weekjes slapen en dan gaan we dat allemaal in het echie zien! [Dit bericht is gewijzigd door Midnight op 14-06-2003 17:58] Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Jammer dat er geen obscuur spul op dat 2e CD'tje staat. |
|
Ik krijg m dinsdag pas... maar wel de limited edition en netjes voor niks thuis bezorgd enzo |
|
Ik snap nog steeds niet dat zo'n domme music store boer dat ding gisteren al had... |
|
Heb m nog niet geluisterd.. |
|
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh, ik heb em dus, en hij is... schitterend! Wat een CD is dit geworden zeg, Type O staat er weer, en dat hoor je ook!!! 'Life Is Killing' Me = overtreffende trap van 'geniaal'!!! |
|
Is ie toch beter dan "World coming down" ? mvg wk10 |
|
Véééééél beter... World Coming Down is echt wel hun slechtste CD... hij klinkt ook helemaal anders. |
|
"World coming down" heeft achteraf gezien wel de leukste booklet met die skyline van New York. mvg wk10 |
|
Héhé, ja dat is me ook opgevallen, best creepy... Het 'grappige' was, toen ik het nieuws hoorde over die aanslagen op het WTC, liep er net een vriend van me binnen, en die droeg een Type O shirt, met de bekende cover vooraan, en op de achterkant: 'only the dead know brooklyn'... |
|
da's voor op het paranormaal topic mvg wk10 |
|
Neenee, ik lees bewust niet in dat topic... |
|
mja, LIKM is echt suuuuper! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik heb net Live is Killing Me gekocht (vond het wel een beetje duur hoor, 23 pleuro) Ben hem nu aan het luisteren, valt nog niet tegen. |
|
Ik zet zo toch maar weer iets anders op...zo goed is ie uiteindelijk niet(op wat nummers na dan). [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 18-06-2003 17:39] |
|
kheb 'm ook sinds een paar daagjes, leuke cd! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Leuke CD? Niet zo goed?? Onnozelaars! Deze CD is waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanzinnig goed!!!! Now playing: Anestesia |
|
quote: Ik ben godverdomme deze week nog niet langs de platenboer geweest I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |