|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
type o negative? moet het wellis aanhoren van Dark_child...no thanks |
|
quote: uhhh jaaaa dat wel natuurlijk..... |
|
Alleen Blabbermouth is sneller als ons ! |
|
quote: Mijn excuses! Ik zal het stukje dat je op zwaremetalen heb geschreven als achtergrond op mijn bureaublad plaatsen |
|
Type O Negative CD's komen uit in de HERFST, en ik ga ze zien in DECEMBER.... waar gaat dat met deze verdoemde wereld heen zeg... |
|
Ik kan niet lang naar die stem luisteren. Maar een paar nummers in de maand gaat er wel in |
|
Ik zie wel uit naar de nieuwe CD! |
|
quote: waar treden ze op??? |
|
en dat terwijl de drummer met danzig tourt ... toch ? The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Misschien dubbel tour |
|
quote: ja daarom..help! |
|
quote: hehehe dat zou wel cool zijn, the long and the short together The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Hoeveel T.O.N-fans kennen Carnivore? En welke band vind je het beste? Voor mij is het simpel:CARNIVORE [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 08-11-2002 19:41] |
|
quote: TYPE O NEGATIVE!!!! |
|
quote: CARNIVORE! En van Type o alleen de nummers die herinneren aan Carnivore (die met die catchy refreintjes) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik heb 4 cd's van Type 0 (world coming down, origin of the feces, october rust, bloody kisses) vind ze super Vooral aardig als je nogal hebt. |
|
Ik kan er nix aan doen maar ik heb ze een paar keer gehoord en 1x live gezien en |
|
Neeneee, jullie begrijpen me verkeerd, geen Type O tour deze winter,... ik heb het slechts over verloren gegane waarden en tradities... |
|
ik vind october rust wel goed ,hoewel my girlsfriend girlfriend (misschien onbewust ) lijkt op sisters of mercy ( first last en allways ) . |
|
quote: Poffer de poffer... Ik antwoorde enkel op de reactie van Morgil, ik ben onschuldig |
|
quote: dan |
|
quote:dan wij Als je iemand verbeterd, doe het dan goed! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ja Type O, maak me gek... Alleen laatste plaat beetje cliche van zichzelf geworden. 5x live gezien, en dat wil ik nog weleens voordat ze ermee kappen. Maar Steele is een lelijk ding. En volgens mij is Josh een natural blonde, dat zou veel van zijn rare hoofd verklaren..... |
|
quote: verbetert The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |