IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Type O Negative Vorige pagina | Volgende pagina
McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 27-05-2003 19:42 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Zeg dat dan!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 27-05-2003 19:54 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 27 mei 2003 19:35 schreef ghoulliette het volgende:
Een echt concert, live weet je wel, dat je het zelf kunt zien enzo....

Ze hebben ook een videoband van liveconcert uitgebracht


Zenial


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 27-05-2003 19:54 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Jeps, After dark, die is echt fun!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-05-2003 19:55 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Ik wil peter gewoon in het echt zien!! niet op een video, en dat ga ik ook lekker op graspop!!!

Een oud huisgenoot had trouwens een live cd van typ o die was echt onwijs kut, stond geen enkel leuk nummer op


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 27-05-2003 20:01 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 27 mei 2003 19:55 schreef ghoulliette het volgende:
Ik wil peter gewoon in het echt zien!! niet op een video, en dat ga ik ook lekker op graspop!!!

Een oud huisgenoot had trouwens een live cd van typ o die was echt onwijs kut, stond geen enkel leuk nummer op

Hahahaha ja dat zal m wel zijn ja. Origin of the Feces rules


Zenial


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-05-2003 20:02 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Feces, dat betekend toch uitwerpselen?


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 27-05-2003 20:03 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Hey Peter, where you're going with that axe?!



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-05-2003 20:04 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 27 mei 2003 20:02 schreef ghoulliette het volgende:
Feces, dat betekend toch uitwerpselen?


Klopt en in deze context bedoelen ze baby's/ nieuw leven getuige de originele -later vervangen want te groffe- hoes

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-05-2003 20:06]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 27-05-2003 20:04 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2003 19:22 schreef Asherah het volgende:
Inderdaad, dat was in '99 in de AB, het geluid was inderdaad vrij zacht, en de sfeer zat er ook helemaal niet in, wat een lam publiek. Maar dat kwam misschien omdat we eerst Coal Chamber nog hadden moeten aanhoren

, maar CC had wel een goeie sound, die twee lolbroekn die me vergezelden waren voor CC gegaan, stonden met ToN met hun viongers op de oren, "Cool, wel luid hé??" "Waaat?"


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 27-05-2003 20:05 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

...of dat ene nummer op The Least Worst of TON, ik weet ff niet meer welk nummer het is, maar de versie heet 'Pete's ego trip version' Ik ben er zo zot van


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-05-2003 20:07 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Peter Steele vervlt ook gastrollen op een aantal nummers; een daarvan is met Babes in toyland; weet iemand meer?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-05-2003 20:08 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

haha wat een titel


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 27-05-2003 20:14 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2003 19:55 schreef ghoulliette het volgende:
Ik wil peter gewoon in het echt zien!! niet op een video, en dat ga ik ook lekker op graspop!!!

Een oud huisgenoot had trouwens een live cd van typ o die was echt onwijs kut, stond geen enkel leuk nummer op
Ik wist wel dat jij kwaliteitsmuziek niet waardeerde.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 27-05-2003 21:15 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 27 mei 2003 20:05 schreef Asherah het volgende:
...of dat ene nummer op The Least Worst of TON, ik weet ff niet meer welk nummer het is, maar de versie heet 'Pete's ego trip version' Ik ben er zo zot van

"Hey Pete", die staat ook op The Origin of the Feces. Is tof


Zenial


Thyran
Soul of Blasphemy
Usericon van Thyran
Posted 27-05-2003 21:19 by Thyran Wijzig reactieProfiel van ThyranQuote dit berichthttp://www.opgeroth.tk

Ik heb 'world coming down' hier nog liggen, iemand interesse?


I welcome you to a world pitch black


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 27-05-2003 21:26 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

Ik vind die nieuwe zwaar tegenvallen. Erg saai en in herhaling vallend (eigenlijk nog slechtere herhaling) van de vorige cd's.


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 27-05-2003 21:30 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Ik vind het weer juist een betere cd dan World Coming Down. Niets nieuws brengend, maar toch een goede cd. Lekker sarcastische humor, en ietsje meer "drive" in de nummers.


Sater
Usericon van Sater
Posted 27-05-2003 22:54 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

I don't wanna be me is iets te punky voor mij, maar heeft nog steeds de typische 'type o feel'

Ik zag trouwens dat er ook nog een gelimiteerde versie van LIKM uitkomt, weet iemand iets meer toevallig?


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 27-05-2003 22:55 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2003 22:54 schreef Sater het volgende:
I don't wanna be me is iets te punky voor mij, maar heeft nog steeds de typische 'type o feel'

Ik zag trouwens dat er ook nog een gelimiteerde versie van LIKM uitkomt, weet iemand iets meer toevallig?


Owja, ik weet alles
Secondje.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 27-05-2003 23:33 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Het was iets langer dan n secondje, but here it is:



Not one, but two CDs. We are talking about a special limited edition double CD version of the forthcoming Type O Negative album 'Life Is Killing Me'. This special double CD will be released the same day, June 16th, as the single CD version but stores will only be able to order it on their initial stocking of the album! So once that runs out, that's it. No more double CD.

The tracklisting for the special bonus CD will be as follows:

1. "Out Of The Fire (Kane's Theme)"
Previously unreleased.

2. "Christian Woman (Butt-Kissing, Sell-Out Version)"
Taken from the deleted "Christian Woman" single.

3. "Suspended In Dusk"
Taken from the deleted "Bloody Kisses" digipak
and the deleted "Christian Woman" single.

4. "Blood & Fire (Out Of The Ashes Mix)"
Taken from the deleted "My Girlfriend's Girlfriend" single and the Mortal Kombat soundtrack.

5. "Black Sabbath"
Taken from the album Nativity In Black: A Tribute To Black Sabbath.

6. "Cinnamon Girl (Extended Depression Mix)"
Taken from the deleted "Cinnamon Girl" single.

7. "Haunted" (Per Version)
Previously unreleased.




[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 27-05-2003 23:34]


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 27-05-2003 23:35 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

HEBBEN!!! Haunted is mn lievelingsnummer!!! Of toch één van


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 27-05-2003 23:39 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Zo! Interessant zo'n CD met nummers die iedereen al heeft...


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 27-05-2003 23:40 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht



Ik vind hun 'versions of' altijd super


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 27-05-2003 23:45 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ja ik ook.

Alleen heb ik al die versies al lang op officiële releases, dus is het weer eens lekker overbodig gedoe...


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 27-05-2003 23:46 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Heb jij dat Nativity in Black album


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen