|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat een topfestival. |
|
gaaf!!! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
...langzamerhand ben ik toch blij een incestfest te roggelen... [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 11-05-2010 21:38] |
|
quote: LOL Boeiender |
|
quote:Hoeveel aandelen zouden ze al kwijt zijn? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Speelt Jarretank ook? |
|
Dat zou echt heel leuk zijn :D Wil je muilperen? |
|
Niet zo negatief jongens, kan Jenje niet tegen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Vip privileges, zo gauw deze bestaan uit hoeren die voor alles in zijn, ben ik van de partij, lekker van bil op een denkbeeldig festival Against God and Government |
|
Vandaag uit betrouwbare bron vernomen dat dit festival NIET doorgaat. De site van het 'festival' zwijgt nog in alle toonaarden. De plannen waren te vaag om voor 1 dag überhaupt een vergunning af te geven, laat staan voor 3 dagen in het centrum van Leeuwarden. Iemand nog een nutteloos geworden aandeel in bezit? 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: Mag ik al beginnen met lachen? Boeiender |
|
Lol! Kom er maar in Grutte Pier! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Makkelijk om het af te zeiken, ze hebben het iig geprobeerd against all odds.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Welke odds precies? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Tijd bijv.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: En wat nog meer? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: En nu? Als mijn eerste post was: quote: En het zou kloppen, mag ik daar dan niet om lachen? Moet ik dan treuren om een hoopje prutsers die hoog van een toren blazen (vergelijking met Waldrock en dergelijke) en blijkbaar het eerste essentiële ding (vergunning) niet kan regelen? Sorry dan. Ik wentel mij in schaamte. Boeiender |
|
Je hebt het terecht voorspeld, maar het was dan ook ubervoorspelbaar. Volgens mij waren hun bedoelingen goed, en dan vind ik het wat cheap om het in te wrijven. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Oh, denk dat de bedoelingen zeker goed waren, en ik denk niet dat ik hier iets inwrijf. Het is alleen zo dat al vaker mensen met grootse plannen naar buiten komen, en het een fiasco bleek te zijn. De onzinnige vergelijking met Waldrock, de ambitie om grote bands te krijgen, de datum, de aandelen, zoals ik al aangaf in die post van april leek het mij geen haalbare kaart. Maar officieel nog niets bekend toch? Dan hou ik mijn lachen nog even in. Boeiender |
|
Doe wat je niet laten kan, maar wat mij betreft valt het in de te makkelijke categorie: Floggin´ a dead horse. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Gelukkig hebben we nog wel Dokk'em Open Air! |
|
De naam was dus wel goed gekozen, into the grave is blijkbaar reeds ten grave gedragen... Vind ik ook niet |
|
quote:Lusten ze er pap van ofzo? Het is lutser kerel... |
|
quote: Ja, en wat betreft die goede voornemens; (the road to) hell is paved with good intentions quote: Die odds hebben ze zelf gecreëerd, toch? Dat was dan stom van ze. Jammer dat het niet gelukt is natuurlijk, ik hoop dat de organisatoren ervan leren en dat niet teveel externen er de dupe van worden. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |