|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Beste schippers jwz! |
|
Klinkt goed jongens |
|
Jorisico, jij bent natuurlijk vanzelfsprekend er bij! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Tuurlijk ga ik naar into the grave, beste festival ooit. |
|
Zijn er nog aandelen in de handel? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Waking The Cadaver. :') Die meuk heb ik in Drachten in het voorprogramma van Napalm Death gezien. Wat was dat schandalig slecht zeg. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: En zelfs ik ben het met je eens. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 22-06-2011 17:18] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
godver, wat een kut band ;') Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: |
|
Schaep, zullen we dan maar een frituur sessie houden bij mij in de tuin? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: die gasten vanaf 0'44 seconden in 't publiek... co-operation not competition! |
|
quote: Zeker, dan kan ik wel, want verder wordt er op die dag toch niets leuks georganiseerd! quote: Respect voor het bereiken van 0:44! |
|
ben slecht geluid en camera's wel gewend... die zwaaiende malloten went bij mij echter nooit... co-operation not competition! |
|
Vanaf 1:30 ontspoort het helemaal. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
...ga nie kijken, maar zal best... pogo etc ok, maar dit soort "mr. hardcore-syndrome-prick" gedrag... co-operation not competition! |
|
quote: Niet zo Ben beledigen he Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Ah, een van de toppertjes uit het genre. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Dat verbaast me dan weer helemaal niets dat een zwakzinnig figuur als benknuckles zich zo gedraagt tijdens concerten. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ohoh, is je trollmeter vol? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Beetje een rare reactie, ja. |
|
ik bemoei me er niet meer mee... ik wacht tot de aandelen in de verkoop gaan... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Kopen, verkopen. Het lijkt wel RuneScape! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Wat zou grutte pier hier van vinden eigenlijk? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |