|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
wat, anaaldelen? You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
quote: Kost je wel 666 euro heh, of dat nou de analefixatie waard is ik betwijfel het. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
al bands bekend grutte Pier? :') Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Al een dwaas met zo'n 'aandeel' aan de haal of trappen zelfs de Friezen daar niet in? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Volgens hun Facebook al minstens tien... come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
De tien oprichters die zichzelf er graties eentje hebben toebedeeld? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Niet zo negatief, hè, jongens. Urfaust Yellow Bellied Snake The Devil's Blood Kjeld Dr. Doom Kan best. |
|
quote:Als dat zou kunnen. |
|
Ik trek het wel! |
|
quote: ... Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik heb echt zoveel zin in dit festival zonder bands! Lijkt me fantastisch! Hulde aan de organisatoren, geniaal festival dit.. kan niet anders! |
|
quote: Ja, Type O Negative |
|
dat zijn geen leuke grapjes he. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Och, ze hebben nog tot 7 augustus toch? Al een aandeel gekocht Mmayo? Boeiender |
|
quote:Bovengenoemde bands zijn ook buiten Friesland bekend. |
|
quote: Nee durf ik niet, straks zetten ze iets als Chiraw neer en dan heb ik daar voor betaald. Dus nee man! |
|
quote: O. Je kwam zo enthousiast over..... Boeiender |
|
Is het festival nu verzet naar het Malieveld in Denhaag of zoow. Zie dat Iron Maiden daar speeld!!!!!!!!! Nu baal ik wel dat ik geen aandelen heb zech grrrrrrr Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Cheen idee ofzow. |
|
Wat een kutfestival. quote: Wacht maar mannetje. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 29-04-2010 17:50] |
|
Vond er vorig jaar ook niks aan. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Zouden er ruim een week geleden niet eens wat bands bekend gemaakt worden? Ik denk eigenlijk dat dit helemaal niet door gaat. Amper twee maanden te gaan, weinig publiciteit, fikse concurentie uit Belgie en Duitsland op dezelfde dag, bouwvak, etc... Ik hoop wel dat er een wonder geschiedt en dit een gaaf festival wordt. Het aanbod in eigen land qua festivals is dit jaar om te janken. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ok, zo nieuw is dit festival dus niet? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Het zal mij ook allemaal benieuwen, lees wel net dat café Mukkes ook een aandeel heeft gekocht, maar ja... kom idd eerst maar eens met namen want dit schiet niet op zo... hoop niet dat er hard geblunderd gaat worden, zou een beetje zielig zijn. Dat is net als keihard maanden lang roepen dat NL het WK gaat winnen en goed in vorm is en dan hard onderuit gaat... [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 29-04-2010 23:57] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |