|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Zeven pagina's prachtig leesvoer al, zonder dat er nog maar een band geboekt is. |
|
Op het forum van de SGP jeugd worden nu al voorbereidingen getroffen om iedereen die naar IntoTheGrave wil persoonlijk te benaderen. De 10 aandeelhouders zijn al ontzet 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: Voorstel 1: bands before bombarie. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Vanaf nu alleen nog maar topics over festivals waarvan het programma bekend is? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Doe eens een linkje? edit: die was voor attematic bedoeld [Dit bericht is gewijzigd door Ingrimd op 24-04-2010 14:18] |
|
Ik gok op grave. Zomaar. edit. typo [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 24-04-2010 14:18] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Hij heeft moeite om inhoudelijks iets toe te voegen. Is niet vreemd, het zit hem momenteel nogal tegen. |
|
Heb jij je lolbroek aan? Against God and Government |
|
Nee, z'n grapjas. Bruce Banner |
|
Of zijn pretpet op....wat een gast. Denk trouwens niet dat ik hier naar toe ga, de bands boeien me niet zo veel..... Evil Dick |
|
quote: SM metal? You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
quote: Jij weet meer? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Nee...ik probeerde grappig te zijn.....net als de topic starter... :') Evil Dick |
|
quote: Spreek voor jezelf. =) |
|
quote:Je kan er niet onderuit dat er een hoop concerten zijn hoor, en ook festivals..dus ja de nederlander is wel degelijk verwend wat dat betreft.. weer een nieuw festival, ik zit er niet op te wachten...maar ja als je pas sinds twee jaar geleden in de metal scene zit heb je nog lang niet alle bands gezien natuurlijk...en kun je nog wel even vooruit.... Evil Dick |
|
quote: Over wie heb je het gast? Igg niet over mij,20jr metal. Festivals komen en gaan...ach kan mij het ook bommen. =) |
|
quote: Hehe, ik wist het spelfout weggehaald... |
|
quote:Categorie: Happen (naar Peynenburg) 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Heb geruchten gehoord dat Slayerhenny komt op in to the grave......Helllllllyeaeaeaeaeaeaeaeah Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Wie? |
|
Slayer henny die kenny tog wel. Zag het op hen Myspace staan Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Een soort kruising tussen Rockbitch en The Village People? |
|
quote:Haha, ken ik niet. Mag zijn begeleider gratis mee naar binnen? [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 27-04-2010 19:49] |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |