|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Occultfest Hoogeveen, twee dagen, kleinschalig en met camping. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-01-2011 9:49] |
|
En dronken lelijke belgen! |
|
quote: Opwekking Festival. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Swier Izer festival! Winter outdoor metalfestival met Beerenburg op tap en camping waar je kunt spykersloan. |
|
quote: Was laatst nog naar een tribute avond van DOA geweest in Ell. Kutdorp, kutcafé (normaal gezien), maar toen was het wel tof. Allemaal foto's van toen, door mensen zelf e.d. En alleen maar platen draaien van bands die toen der tijd daar speelden, en ook alleen van hun albums uit die tijd en daarvoor. Was wel tof. |
|
quote: Praise 666 |
|
quote: Er wordt zo gestart met een partijtje 6 tegen 6 (mooi zo'n live webcam...) Mocht ITG dit jaar doorgaan dan wordt het HOOG tijd om de site aan te passen. Sceptisch als ik ben verwacht ik niet dat er in 2011 een ITG komt.... 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Wellicht kan Grutte Pier ons meer vertellen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ah, poging 2 tot een groots festival? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ik hoop op nog een picknick Wil je muilperen? |
|
Ik vermoed dat het onder een andere naam verder gaat. |
|
quote: Wâldrock? En dan ook weer terug verhuizen naar Burgum? |
|
ik weet zeker dat de gemeenteraad het groene licht heeft gegeven, nu nog wat namen bekend maken en we hebben een festival. into the grave kan niet, dat weet iedereen met een gezond verstand.Vorig jaar had je immers het verhaal dat het gelijktijdig met de Sneekweek was en er niet genoeg veldwachters waren om de vrede te bewaren etc., bullshit pur sang maar goed, wie ben ik?. DE politiek bepaald wat er op het Oldehoofsterkerkhof speeld en wie niet. een houseparty met een leuke naam kan zo plaatsvinden, maar een festival met zo'n naam wat ik al eerder zei, kan niet. Simpel. Naar wat ik gehoord heb kan het doorgaan, waar is Grutte Pier ? Leg het 'es uit joh..... |
|
Ja! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: De Gemeente? De politiek misschien? De Politie? Wat ik eerder zei, geef het beestje een grappige naam en het kon vorig jaar al doorgaan;-)Wat ik begrepen heb kan het doorgaan, maar iedereen gaat al naar festivals en heeft de vakantie's al geboekt... Wie zit er nu nog te wachten op een onbekend festival in LWD? |
|
Noarderwynpop. |
|
quote: Jouw informatiebron is blijkbaar beter dan de mijne dus ik denk dat je nog even door moet grave(n) dan kom je wel achter de echte reden, je bent er bijna joh.....zet em op |
|
Trek je bek dan eens open mafkees, en gedraag je niet steeds als een geslagen hond! Als je het allemaal zo goed weet dan meld je het toch. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Sadhorn festival? |
|
quote: Mmm, ja reacties als deze weer....klasse! Laat het lekker met rust joh, doe niet zo nieuwsgierig. Of lees anders het topic even op je gemak door en je weet waarom ik geen uitleg kan geven. Jij ook succes gewenst. |
|
Anders vat je het nog even samen en ben je van het gezeik af? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Jongens toch, we hebben dit jaar de Boarnsterhell Metal Night, die gaat wel door hoor... spelfout weggehaald... |
|
Hoe zat dat ook al weer met die aandelen? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
[quote]Op 8 april 2010 16:34 schreef bokaj het volgende: Metalfestival geeft aandelen uit LC | Gepubliceerd op 07 april 2010, 13:30 Laatst bijgewerkt op 08 april 2010, 09:35 LEEUWARDEN - Het metalfestival dat op 7 augustus bij de Oldehove in Leeuwarden wordt gehouden krijgt de naam Into The Grave, een verwijzing naar de locatie, het Oldehoofsterkerkhof. De organisatie geeft vijftig aandelen à €666 uit, die onder meer recht geven op ‘eeuwigdurende' toegang voor tien personen, vip-privileges en een stem in de programmering. Op het hoofdpodium spelen zeven landelijke en internationale bands. Fries metaltalent krijgt de ruimte op een tweede podium. Zie hier Dentz [Dit bericht is gewijzigd door nark op 14-05-2011 20:23] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |