|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
ik zeg Zand erover................. |
|
en een parkeerplaats eronder 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
|
|
Ah, werden er toch eindelijk namen bekendgemaakt. :') |
|
Nu weten we wel een paar bands die zouden hebben gespeeld www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: hoho |
|
quote: dat bepaal ik zelf wel hoor! Kut bands ja. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ze hadden best wat leuke namen al. Niet helemaal mijn smaak, maar goed genoeg voor een bijna gratis festival. Erg jammer dat dit niet door kan gaan. Kutgemeente [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 17-05-2010 17:32] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: oeh, teentjes. Sorry |
|
Beetje onprofessioneel van de krant om geen aandacht aan de andere kant van het verhaal te besteden. |
|
quote: lol nee hoor. Kut bands. ZO! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Iig wel voor jezelf.. Gojira BDM en Grave zijn in mijn boekje iig niet kut. |
|
Ja kut zeg. Lekker lullig ook als je al een principe akkoord hebt met de gemeente en dat het dan alsnog, als al het werk gedaan is, wordt afgeblazen. Dat dan de Sneekweek is, was maanden geleden ook wel bekend. Ze waren ook met Satyricon, Mercyful Fate en Paradise Lost bezig trouwens. Volgende keer beter dus Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Gojira is dan weer heel erg gaaf! |
|
quote: Misschien komt dat later... Als dat vergunning/Sneekweek verhaal klopt is de gemeente Leeuwarden lekker bezig Uberhaupt; Nederland is lekker bezig!!! Het wordt hier zo langzamerhand onmogelijk om nog wat leuks te organiseren. Oh ja, FUCK MOJO!!! Godverdomme!!! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Je bent het kinderlijke niveau van knippen en plakken nog nooit ontstegen hé Mijn (stand)punt staat los van het het feit of dit festival nou wel of niet doorgaat. Vanaf de zijlijn toekijken en met een bijl klaar staan is zo makkelijk en laf. |
|
@organisatie: Klaag die kutgemeente aan voor alles wat ze waard is. Volgend jaar Slayer op kosten van de gemeente Leeuwarden!!! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: HEY EEN DUBBELE BODEM WAT LEUK. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Bij mijn weten is ome King nog steeds herstellende van een hernia. Mocht hij na de afgelaste tours van King Diamond dan ineens op tour gaan met Mercyful Fate zo vanuit het niets, lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Overigens ben ik de laatste op de wereld die hierover zal klagen mocht dit wel zo zijn. bub |
|
quote: Neem dan een leuke band, Slayer is zo zaaddodend als de pest tegenwoordig. Against God and Government |
|
Gojira? En het gaat niet door? 6 euro 66?!? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik doe mee!!! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |