|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, waarschijnlijk is dit gewoon een slimme manier van Grutte Pier om het festival onder de aandacht te brengen, zodat het zeker uitverkocht zal raken. |
|
15. Je moeder. |
|
Veel meer hoeft van mij ook niet. Tot 2011 [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 18-05-2010 22:02] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Welnee, valt allemaal reuze mee, hier maar 5 pagina's. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Misschien dat ik ook maar eens een topic ga maken over een festival dat niets meer is dan gebakken lucht. Kijken of ik de 15 bladzijden ook red. Heb ik al gezegd dat Slayer misschien kan komen? Oh en we doen het op de Vismarkt, midden in het centrum van Groningen. Alleen nog ff toestemming van B&W. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 18-05-2010 22:06] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Berzerker woman? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ozzy komt ook! Bruce Banner |
|
Geen Dio? Je moeder. |
|
Ja, en dan noemen we het "Out of the grave". |
|
quote: kan ik al aandelen kopen voor 2011? |
|
quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Krijg ik mn geld nu terug? |
|
quote: 15 pagina's... mede mogelijk gemaakt door Grutte Pier! |
|
quote: Haha, ben ook benieuwd naar die aandelen ja Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
"Als beloning krijg je een leuke en leerzame dag...." 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote:Mensen die aandelen hebben gekocht krijgen gewoon hun geld terug hoor Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
"vanavond zal de burgemeester vragen beantwoorden van de PvdA over het niet verlenen van een vergunning aan Into The Grave. Het helpt als we daarbij gesteund worden door zoveel mogelijk metalheads op de publieke tribune. Dus komt allen naar het Raadshuis van Leeuwarden vanavond (niet gemeentehuis, maar aan het raadhuisplein). 20.30 uur And...spread the word!" |
|
quote: :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Het ligt eraan hoe die metalheads er vervolgens uitzien. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Gaat vast werken ja, een kudde sterotype metals die bier gaat zitten hijsen en roepen dat ze hun feestje moeten houden. Dat gaat vast voor goede pr zorgen ja ;') |
|
God behoede ons dan maar, dat daar niet 300, 14 jarige emo hangjongeren zitten te schreeuwen |
|
quote: Ik moet elke keer ontzettend hard lachen als jij dit soort opmerkingen plaatst. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik ben blij dat ik je dat plezier kon gunnen! |
|
quote: Hehe, je bent lekker bezig vandaag. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |