|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zie, ik zie wat jij niet ziet en de kleur is wit. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: emptiness |
|
quote: man! die 3 minuten lopen kijk ik vet tegenop... maar desalniettemin, geniaal feest zo te zien. |
|
Het ziet er in ieder geval erg ludiek uit!!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: nou, zeker; één grote sit-in party, lijken de sixties wel |
|
De gemeente laat het nu denk ik wel doorgaan... Politie is niet nodig, twee begeleiders uit de geestelijk gehandicaptenzorg volstaat! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ze verschuiven langzaam maar zeker naar de dode hoek van de twee camera's. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: dat denk ik ook, niets aan de hand toch? ik hoor ook niets, met de geluidsoverlast zit het ook wel snor! |
|
valt dit overigens niet onder samenscholing? |
|
Nee, ze leren nml niets hiervan... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
volgens mij staat er anders wel iemand te preken voor eigen parochie... |
|
Hoeveel man zou er nou aanwezig zijn, stuk of 15? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Is die kerk echt zo scheef of ligt dat aan mij? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Nee, de rest van Leeuwarden is verzakt. [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 24-05-2010 14:26] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
O. Dat hebben vast al die picknickende goth gedaan! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Nee die kerk staat zo scheef Wil je muilperen? |
|
quote: Tuig is het, ik ben blij dat de gemeente Leeuwarden dit probleem meteen aangepakt heeft! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
God, jullie zijn vandaag weer scherp zeg. Fantastische humor posers... |
|
Waarom ben jij niet aan het picknicken met de rest van je grote Into the Grave matties? Wil je muilperen? |
|
quote: nee jij trekt volle zalen! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: quote: |
|
quote: Hahaha, ze hebben hem ook weer op verlof gestuurd. |
|
volgens mij staan er nu meer 'aapjes kijkende' mensen dan "metalpicknickers" Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Net even die webcam beelden gezien... ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |