|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hmm, vraag me niet hoe, en ik wil niet azijnzeiken, maar ik denk dat het een groot fiasco wordt.... En de naam is kudt. Boeiender |
|
Hoezo is dat nou weer een lange naam voor een festival? - Dynamo Open Air - Bang Your Head - Dokkum Open Air - Keep It True - A Campingflight To Lowlands Paradise - Monsters Of Rock etc etc etc etc etc etc etc Into The Grave past daar prima tussen. En namen met Fest daar zijn er ook al duizend van. What's in a fucking name. Gewoon kaart kopen en komen. Zeuren doe je zondags maar bij de thee. |
|
quote: Graveyard Fest (14 karakters waarvan 13 letters) Into the Grave (14 karakters waarvan 12 letters) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: +1 Wat was er mis met Grafrock? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Jij bent gewoon boos dat je de wedstrijd niet gewonnen hebt. |
|
quote: Ik heb niet eens meegedaan. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Dat dacht ik ook al. Ik vind zelf Into The Grave wel lekker bekken, maar ik wacht eerst de bands wel af. |
|
Grafherrie was leuker geweest , maar is misschien internationaal gezien niet zo'n handige naam. Ik vind Into the Grave wel aardig. Ook misschien een beetje als verwijzing bedoeld naar het Into the Great Wide Open festival op Vlieland (?) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ik ben benieuwd of Grave ook speelt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
En Six Feet Under niet te vergeten Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
en Cemetary Rapist. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:En wanneer Sodom op Sodom Metal Night speelt, zeker? |
|
quote: Ik denk dat Grave op Into The Grave wat realistischer is dan Sodom op Sodom Metal Night. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Oh boehoe!! Nee ik koop geen kaartje en ik drink geen thee. Maar ja je hebt daar een . met al die namen. En die Open Airs ....ach laat ook maar.IK neem nog een ,heerlijk zittend in het zonnetje! =) |
|
Hoe dan ook 'mijn' augustus zit al vol. Dit festival zal altijd tegelijk zijn met Wacken, Party San, Summerbreeze of Hole In The Sky... Net zoals Waldrock telkens tegelijk met Metalcamp was. Good luck Bla |
|
quote: Mwoah, volgens mij was Waldrock alleen in 2008 tegelijk met Metalcamp skoonzussie. Boeiender |
|
quote: En wat nou als je Fest weglaat? =) |
|
quote: Ok dan is het duidelijk, neem ipv dat biertje dan een bak blijf je een beetje bij de les |
|
Zeur Pier. =) |
|
quote: Toch blijf je mijn schatje (checkt avatar) |
|
No Way Jose!! En waarom ben je nog niet in het Voorstel-topic geweest? [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 08-04-2010 17:26] =) |
|
Boeiender |
|
Waarom halfnaakt hier ronddartelen en dan toch zo recalcitrant? |
|
quote: Graveyard (9 karakters waarvan 9 letters) Into the Grave (14 karakters waarvan 12 letters) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |