|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
zo gaaf, topic leeft langer dan het evenement !! Volgend jaar weer ? Vind ik ook niet |
|
Dan zou ik wel een nieuwe naam gebruiken, deze is al wat beschadigd. :') |
|
Out of the Grave? =) |
|
tis er nu wel druk! wat een tuig! wegschoppen allemaal daar! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Er zijn daar het hele jaar door feesten aan de gang. Met een naam als Into The Grave maak je ambtenaren en omwonenden niet echt warm. Er is een reden dat de meeste festivals een brave naam hebben.... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Precies! - Leeuwarden open air - Middelzee festival - Leeuwenrock - Bonehenge - The lion king Keuze genoeg. |
|
quote:Met Hellfest als één van de uitzonderingen. En ik verheug me nu al op het 2011 topic. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: huh? wat is er vandaag te beleven dan? @feesttetn Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik kreeg net een bericht van Into the Grave via het fantastische hyves medium met de volgende tekst. "Into The Grave is niet dood!" "Inderdaad. Deze week hebben we het bezwaar tegen de weigering van de vergunning ingediend. Ook is het festival aangemeld voor volgende jaar, zodat een weigering op grond van te weinig politiecapaciteit niet mogelijk is. We gaan dus gewoon door, en gaan in augustus 2011 alsnog een vet metalfestival neerzetten in Leeuwarden." Toch netjes van ze |
|
De voorverkoop voor Into the Grave 2011 begint toch wel dit jaar al mag ik hopen? Dat scheelt weer extra BTW. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 22-11-2010 11:34] |
|
NU AL SIKED! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik denk dat Grutte Pier er erg blij mee is. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Grutte Pier open air.... aanwezig. |
|
quote: Dit principe wordt nu ook opgepakt door een niet nader te noemen Nederlandse voetbalclub.....te beginnen voor een tientje: http://www.nu.nl/sport/2393726/feyenoord-vraagt-supporters-en-bedrijven-steun.html En in navolging van het aandeel blijft immers zijn waarde behouden en wordt misschien wel meer waard als we volgend jaar bijvoorbeeld Iron Maiden of Black Sabbath boeken! geldt hier dat je aandeel meer waard wordt als ze bijvoorbeeld Peter Houtman of John de Wolff weten te strikken... [Dit bericht is gewijzigd door attematic op 03-12-2010 15:37] 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Henk & Ingrid die mee gaan betalen aan het minimale salaris van 2,5 ton netto van een Mokotjo, Cabral of Artola. Kent u ze? |
|
Of beter nog: de komst van Johnny van Beukering mogelijk maken |
|
quote: In Nijmegen was zijn bijnaam Johnny van Burgerking.... zegt al genoeg lijkt me. |
|
Johnny werd in Nijmegen met de NEC aangekeken.... IntoTheGrave gaat in 2011 niet door naar het schijnt. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: Ik wil een meerdaags nederlands festival Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Eindhoven Metal Meeting? Roadburn deels, en ging FortaRock nu ook niet een editie van twee dagen in? |
|
Inderdaad, nederland heeft genoeg unieke meerdaagse festivallen in zalen, zoals neurotic deathfest en inderdaad roadburn en eindhoven metal meeting. Toch mis ik een meerdaags open-air festival met camping en al. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: hmm, ik hoor dat het juist wel door gaat. |
|
weer wel, weer niet?... met de geloofwaardigheid van de organisatie moet ik het niet meer hebben. Of pas de naam 'es aan of zo. Geef het festival een christelijke naam en we zijn er. Punt! |
|
quote: Idd. DOA!! =) |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |