|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Aha, een snelle 33.300,-. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Dan moet je festival wel eerst doorgaan natuurlijk Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Maar dat zou vorig jaar toch al het geval zijn ... of wacht... 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
*HOAX* Ook de editie van 2011 is nog niet zeker: http://www1.omropfryslan.nl/81091/Into-The-Grave-noch-net-wis.aspx Voor Dummies: Google Translate Fries -> Nederlands 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
hmm, hoor geruchten dat het wel doorgaat. Ook de site is nu ineens veranderd.Zal mij benieuwen. Heeft iemand wat meer gehoord? |
|
quote: nee, gewoon in ABN. co-operation not competition! |
|
Zijn er al bands bekend? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik geloof niet dat de gemeente Leeuwarden( ) dit doorgang zal laten vinden... ondanks het feit dat er om de week een of ander kansloos volks of house-feest wordt georganiseerd op dezelfde plek. De beslissing aangaande het verstrekken van vergunningen ed steeds vooruit schuiven is een manier om dit feestje de nek om te draaien; zie maar eens een festival op poten te zetten binnen twee maanden. Good luck!!! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Afgelopen maandag ben ik als onderdeel van de fietselfstedentocht nog langs de plek des onheils gekomen....niet echt een uitnodigende/geschikte plek voor een metalfestival! 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Nou dat plein is anders een prima locatie, niet te groot en die toren erachter heeft ook wel wat. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Hoeveel mensen gaan (na afloop van het nu nog virtuele spektakel) hun enkel(s) breken door het afstapje na een paar 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Nou mocht het in Friesland niet lukken, dan weet ik in Amsterdam nog wel een toffe plek voor een metalfestival. De oude NDSM scheepswerf vind ik echt een geniale locatie 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Of het terrein van de Westergasfabriek...... 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: Ja dat is ook een goeie locatie, daar zijn wel vaker concerten maar nooit metal helaas 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: met koninginnenacht/dag en bevrijdingsfestival staat daar ook een groot podium hoor, zijn wel vaker evenementen, gaat prima. Niet dom lullen als je niet weet waar je het over hebt |
|
Op het Oldehoofsterkerkhof kunnen officieel zo'n 15.000 mensen. Lijkt me genoeg voor een metalfestival! |
|
quote: Da's niet dom lullen, maar een vooruitziende blik Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Ah, ik begrijp het: "Into The Grave breekt bezoekers...." "Have a break, have a festival!" 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Schijnbaar gaat het door en is er een vergunning... en er zijn al namen bekend - Disintegrate (goh) - Waking the cadaver Ik moet 't op de dag zelf nog maar eens zien... http://www.intothegrave.nl/into-the-grave-2011-gaat-door/ Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Dit was zo'n briljante post destijds. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Weer die Disintergrate schijtband, wanneer wordt die kudtband nou eens opgeheven? Wil je muilperen? |
|
siked voor dit festival.... en anders wel weer siked voor de demonstratie als het toch weer neit door gaat :D Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: +1 |
|
Waking The Cadaver :') Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |