|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Het graf is dieper voor hen die er nog niet in liggen. You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
quote: mjah, ik herken het wel. Ook FortaRock is in Nijmegen dit jaar weer ingeschaald als festival met de hoogste risico factor. Vorig jaar is er niets, maar dan ook niets gebeurd, buiten het feit dat de gitarist van TDB iemand op zijn kinnetje heeft getikt. En dan dit jaar toch weer police alert op max. Onbegrijpelijk. Brengt een hoop extra rompslomp en kosten met zich mee en de vergunning wordt moeilijker vergeven. Het is moelijk uitleggen aan ambtenaren dat een metalfestival doorgaans ander volk trekt dan de gratis dance feestjes. Wat lang haar, luide muziek en drinkgelag wel niet teweeg kan brengen. |
|
Atak schijnt ook een 'gevaarlijke' zone te creëeren... http://www.tctubantia.nl/regio/enschede-haaksbergen/6136413/Revelation-en-Atak-risicoplekken-horeca.ece Onzin [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 17-05-2010 23:17] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Beetje jammer weer... |
|
quote: Ach gut, de algemene betutteling... [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 17-05-2010 23:18] |
|
quote: Jeemig, ik heb echt op wat onschuldige schermutselingen na geen geweld gezien in al die jaren, terwijl als bijvoorbeeld Hedon weer een dance of hiphopfeestje heeft al het straatmeubilair gesloopt is.... Boeiender |
|
quote: maar dat is binnen, zien de ambtenaren niets van en zijn ze in eerste instantie ook niet voor verantwoordelijk. |
|
quote: Het straatmeubilair staat toch echt buiten hoor. Je wil niet weten hoe vaak het bushokje dat ernaast stond gesloopt is voordat het weggehaald werd. Oh, en laatst weer een leuke steekpartij voor Hedon tussen rokende bezoekers. Boeiender |
|
quote: ..die steek parij is helemaal niet om te lachen overigens.. [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 17-05-2010 23:43] |
|
quote: Zeggen dat je een festival organiseert en het vervolgens niet doen is nog veel laffer. |
|
quote:Nu ga je de mist in, de organisatie was al best wel ver staat er te lezen. Je kunt ook overdrijven. Jammer dat het niet door gaat. Kan het festival niet uitwijken naar Groningen of zo? |
|
quote: Ja, ik had ook bijna Michael Jackson geboekt. Zeggen wat je 'net' niet bereikt hebt stelt natuurlijk niet veel voor. |
|
quote:Ze hadden ook eerst alles moeten regelen en dan pas iets aankondigen, dus je hebt gelijk! En toch blijft het wel jammer dat het niet doorgaat. |
|
quote: Mee eens hoor, ik vind het voornamelijk vermakelijk dat Grutte Pier erg makkelijk is op te fokken. |
|
Noordschok of zo. Was in de oosterpoort, bestaat dat nog? Dat was ook wel mooi, de 2 keer dat ik geweest ben. |
|
Zelf ben ik er nooit heengegaan, maar er stonden volgens mij inderdaad best toffe bands! Het lijkt erop dat het de afgelopen twee jaar niet meer is georganiseerd. |
|
Mooie bands, zeker weten. Jammer is dat. Maar nu zijn er noisefeestjes. en check het shit and shine topic. |
|
Klinkt inderdaad interessant, morgen eens opzoeken! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 18-05-2010 3:19] |
|
quote: heb ik dan toch gelijk gekregen? hahahahahahahha Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Wat een mooi topic om tijdens de lunch te lezen! Ik betwijfel trouwens echt heel erg of de bands die genoemd werden in de leeuwarder courant daadwerkelijk geboekt waren. Een aantal van die bands zijn namelijk niet zo makkelijk, danwel "op "short notice" te boeken. Wel jammer voor ze! Next! |
|
quote: Je bent te zielig voor woorden, stakker. |
|
quote: Waarom? Boeiender |
|
quote: dat klopt! en daar ben ik zlefs trots op :D Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Emo |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |