|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Jeetje, wat een sneue picknick. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 24-05-2010 14:56] |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: hahaha |
|
Wanneer zou de eerste metalhead tegen de kerk aan pissen? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Die kerk is vrij scheef. |
|
Die witte auto bij dat zebrapad is dat politie? |
|
Politieagenten moet je niet slaan... JE MOET ZE SCHOPPEN! |
|
Dit topic loopt beter dan het festival zelf. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Waarom niet in het gras picknicken i.p.v. zo'n saai plein? |
|
Volgens mij zijn ze alweer aan het inpakken... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Komt de ME er al aan dan? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Iedereen weet dat ze op de cam staan.... waarom heb ik nog blote konten gezien??? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:-geen- bedoel je? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Precies, ik wilde even weten of je nog wel scherp genoeg was.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Precies, dan kan het best gezellig zijn. Misschien moeten we een Zware Metalen picknick houden in Zwolle? |
|
En voor wie in Leeuwarden wel gewoon keihard bier wil zuipen en Friess metalbands wil zien, zaterdag aanstaande. Ook nog een 'ludieke' entreeprijs. |
|
quote: Misschien ook niet... Bareuh... |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nee Angela, ik ben groter dan Grutte Pier. |
|
quote: jij niet, zo te merken... |
|
Posers, zijn dat die mensen die niet hoog van een toren blazen? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ze hebben hoogtevrees? |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |