|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Beste topic evah Against God and Government |
|
Gaat het nou nog door? Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Het festival bedoel je? Nee Against God and Government |
|
Maar hoe zit dat nu met ons aandeel? |
|
Geen zin om alles terug te lezen, zag ergens foto's.. Was gezellig, die picknick ? Vind ik ook niet |
|
Oprotten juh! |
|
De aandelen worden vanzelfsprekend gewoon volledig terugbetaald! Dat is al meerdere malen door de organisatie gezegd! |
|
quote: Gezegd is nog niet gedaan.... Boeiender |
|
Slim, waarschijnlijk was het de organisatie überhaupt niet van plan om een festival te organiseren, maar om een tijd lang wat geld vast te houden om rente te kunnen trekken. |
|
Is anders al netjes terugbetaald hoor .. |
|
Echt? |
|
ik ga een festival organiseren, met metalbandjes enzo.. wordt vet tof.. je kan een aandeel kopen, krijg je gratis entree en shit, met 10 vrienden en je krijgt een kratje pils... je kan een aandeel kopen... 666 euro... oh ja, als het feest niet doorgaat, krijg je niets terug, want ja, zo gaat het met aandelen in de echte wereld..... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
AFM eropaf sturen! Je moeder. |
|
quote:*kick* |
|
Ah, ZM/Jenje had ook aandelen gekocht? [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 25-05-2010 19:41] |
|
We hebben veel contact met ze gehad en idd een aandaeel gekocht .. de mannen hebben naar ons toe alles netjes geregeld hoor .. |
|
quote: Lijkt er wel op hè. [edit] Mkay, hahaha, verklaard weer een beetje. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 25-05-2010 19:44] Boeiender |
|
quote: De vergelijking met andere festivals gaat inderdaad mank, je hebt daar helemaal gelijk in. Ik was echter niet degene die de vergelijking maakte hé! De organisatie heeft zich nooit en te nimmer verscholen achter wat dan ook. Dat maak jij er van. Maar enfin, je reactie straald weer de domheid van een koe uit. Lezen heb je moeite mee, met het geven van gefundeerde reacties ook. Veel gebleh, geen inhoud. En nogmaals, het is niet mijn festival. |
|
Het festival heeft ook niet veel inhoud. |
|
|
|
Grutte Pier, verander je jouw naam even? Wat dacht je van "ik zie in anderen een soort spiegel, en projecteer mijn eigen fouten op anderen". |
|
quote: quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Daardoor onstonden zeker die geldproblemen eind maart? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |