|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Met zo'n instelling zal het geen enkel jaar lukken om iets op poten te zetten, vrees ik. :') Je moeder. |
|
quote: Tut tut tut. Alles wat je noemde hebben tenminste iets van grond gekregen. Zelfde geldt voor Forta en Elsrock. Die hebben zich al bewezen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Bril nodig? |
|
quote: quote: Je moeder. |
|
quote: Weer een kromme vergelijking. ITTG heeft nog niets kunnen bewijzen en waarom, staat overal breed uitgemeten. Het antwoord op je vraag waarom ITTG niet van de grond is gekomen heb je daarmee ook. Staat de vraag nog open waarom andere festivals faalden nadat ze al zoveel "bewezen" hadden. |
|
Misschien is de wereld buiten 'metal' toch wat lastiger dan verwacht? Je moeder. |
|
Bestaat die dan? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Op 24 mei 2010 20:14 schreef Grutte Pier het volgende: Waarom is DOA er niet meer??? barste uit zijn voegen en moest inkrimpen. Daarna is het een bekend verhaal. Waarom is Waldrock er niet meer???Centenkwestie. Fields Of Rock??? Mojo, duh. Arrow???Geen geschikte bands kunnen vinden Aardschokdag???Dat heet nu Zwarte cross metal weide ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
En nu houd ik er over op. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Gelukkig. Bareuh... |
|
Ik word moe van mezelf. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Edit: Ik neem dit wel quasi-terug, afgezien van het feit dat de organisatie uit enorme josti's bestaat die niets voor elkaar kunnen krijgen. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 25-05-2010 2:49] |
|
quote:Goh, lekker makkelijk hoor, je verschuilen achter het falen van andere festivals. Dan hoef je namelijk niet na te gaan denken over wat je -zelf- beter had kunnen doen. Als er íemand ervaring heeft met "niet zijn hersenen gebruiken" heeft ben jij het wel, want anders had je je halfbakken poging tot festival lekker in het rijtje Stonehenge, Elsrock en Fortarock kunnen plaatsen. Een beetje creatieve sjap had dit aan kunnen zien komen (kijk maar naar het gros van het forum bijvoorbeeld...) en een back-up plan uitgepend. Maar nee, je verschuilen achter andermans falen en dan lopen huilen dat de wereld nu eenmaal stom doet tegen metalfests is makkelijker onnidan? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
beste topic van 2010! nu al! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Urfaust is fucking gay! |
|
klopt Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
|
|
neuken? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Tussen de bands op dit festival door. Of tijdens! |
|
backstage, moeten we nog ff snel aandelen kopen :D Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: party time11 IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Pier Donia had het liever anders gezien; die Grutte Pier mag z'n naam wel even veranderen. |
|
quote: Je mag joey's aandeel wel even lenen. Gaat met jou toch niet al te lang duren. |
|
1 minuutje, mee rheb ik niet nodig Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |