IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : ZM wordt betaalsite Volgende pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-03-2010 21:15 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

http://www.zwaremetalen.com/nieuws/15531/ZM-wordt-betaalsite.html

ZM wordt betaalsite

In verband met de almaar stijgende serverkosten en gebrek aan geldschieters en adverteerders is er vanuit het ZM-bestuur besloten om van Zware Metalen een betaalsite te maken. Dit houdt simpelweg in dat de bezoeker een vast bedrag per maand betaalt, waarna weer gewoon onbeperkt toegang verkregen zal worden tot de frontpage en het forum.

Het spijt ons natuurlijk enorm dat we deze noodzakelijke beslissing hebben moeten nemen, maar het was óf deze oplossing óf ZM volledig opdoeken en dat laatste is natuurlijk niet een passende maatregel. Ook kunnen we hierdoor meer innovatie bewerkstelligen, professioneler te werk gaan en zal de website straks een rigoreuze facelift ondergaan, waarbij het interactieve aspect nog meer de boventoon zal gaan voeren. We kunnen in ieder geval alvast verklappen dat het erg mooi gaat worden!

Tot 1 juli 2010 zal Zware Metalen nog gewoon gratis bereikbaar zijn, waarna een nieuwe registratieprocedure in werking zal treden. Momenteel hebben we de abonnementskosten geschat op rond de € 3,95 per maand, maar hierover is nog geen definitieve beslissing genomen. Ook zullen we waarschijnlijk onze vaste bezoekers nog een leuke aanbieding doen, maar we zullen hierover binnenkort meer informatie verstrekken.

Nogmaals excuses voor het ongemak, maar we hopen dat onze bezoekers twee biertjes per maand kunnen missen om ZM in leven te houden. Namens de stichting Zware Metalen alvast hartelijk dank voor jullie begrip en medewerking!



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 30-03-2010 21:16 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

1 April, ja.



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 30-03-2010 21:16 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Vaarwel.


Silence
Usericon van Silence
Posted 30-03-2010 21:16 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Dit gaat toch om een 1 april grap neem ik aan?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-03-2010 21:16 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

:')


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 30-03-2010 21:16 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Vroege 1 april


Why doesn't my music get me all the chicks?


Silence
Usericon van Silence
Posted 30-03-2010 21:16 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Wat doorzichtig zeg. Het zou pas echt een grap zijn als het wel waar is.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-03-2010 21:17 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 30 March 2010 21:16 schreef Silence het volgende:
Dit gaat toch om een 1 april grap neem ik aan?


Nope, helaas niet.


Silence
Usericon van Silence
Posted 30-03-2010 21:17 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Het zijn wel de grappigste personen die er aan meewerken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-03-2010 21:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wish it was


Jouke
Usericon van Jouke
Posted 30-03-2010 21:18 by Jouke Wijzig reactieProfiel van JoukeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Jouke_D

Kunnen jullie geen centje erbij krijgen als je bijvoorbeeld een paar advertenties erbij doet?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 30-03-2010 21:19 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 30 March 2010 21:17 schreef Silence het volgende:
Het zijn wel de grappigste personen die er aan meewerken.
Mag ik dit neerzetten in het complimenten-topic? je kan nog terug...

*blij dattie mod is want gratiez*


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Silence
Usericon van Silence
Posted 30-03-2010 21:19 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Het was ook heel moeilijk te wachten met posten tot ná 1 april. Wat heb ik een hekel aan die dag.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 30-03-2010 21:19 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

:')


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-03-2010 21:20 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 30 March 2010 21:18 schreef Jouke het volgende:
Kunnen jullie geen centje erbij krijgen als je bijvoorbeeld een paar advertenties erbij doet?


Loopt niet storm wat advertenties betreft en serverkosten worden steeds hoger.. Balen, maar het is niet anders. Ach, het blijft even gezellig toch?


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 30-03-2010 21:21 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

slechte grap als het een grap is. Wel grappig dat er nu al zoveel mensen zijn die denken dat het een grap is.

Dit kun je serieus toch ook niet menen.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 30-03-2010 21:21 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Denk eerlijk gezegd dat weinig mensen dit ervoor over hebben. Ik vind 3,95 per maand opzich niet zo'n probleem maar als verder geen hond het doet dan is ZM alsnog hardstikke dood.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-03-2010 21:21 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 30 March 2010 21:21 schreef Black Jew het volgende:
slechte grap als het een grap is. Wel grappig dat er nu al zoveel mensen zijn die denken dat het een grap is.

Dit kun je serieus toch ook niet menen.


Achja, tis de datum.. kan het ze ook niet kwalijk nemen toch?


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 30-03-2010 21:23 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 30 March 2010 21:19 schreef Greycloak het volgende:
Mag ik dit neerzetten in het complimenten-topic? je kan nog terug...

*blij dattie mod is want gratiez*


Wat denk je straks nog te kunnen modereren dan?

Edit: Schaepje.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 30-03-2010 21:23 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Voor de mensen die er echt geen beeld bij hebben: serverkosten voor een site als deze zijn écht niet hoog.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-03-2010 21:24 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 30 March 2010 21:21 schreef Burzum het volgende:
Denk eerlijk gezegd dat weinig mensen dit ervoor over hebben. Ik vind 3,95 per maand opzich niet zo'n probleem maar als verder geen hond het doet dan is ZM alsnog hardstikke dood.


Je doei, wie gaat er nou bijna 50 euro per jaar betalen om op een forum te kunnen posten?

:')


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 30-03-2010 21:25 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 30 March 2010 21:20 schreef MMayo het volgende:
Loopt niet storm wat advertenties betreft en serverkosten worden steeds hoger.. Balen, maar het is niet anders. Ach, het blijft even gezellig toch?
Ik denk dat er aardig wat mensen zijn die zullen vertrekken en er in ieder geval een stuk minder mensen bij zullen komen op het forum als een gedeelte van de functionaliteit wordt weggenomen voor niet-betalende bezoekers. Het zal er dus wel minder gezellig op worden.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 30-03-2010 21:26 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Haha ja dat is ook wel waar. Zelf nieuw forum opzetten dan maar?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-03-2010 21:26 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Over die 3,95 gaat het bestuur zich nog buigen, ik vind het ook best aan de hoge kant inderdaad. Gelukkig staat die prijs nog niet vast.


Jouke
Usericon van Jouke
Posted 30-03-2010 21:26 by Jouke Wijzig reactieProfiel van JoukeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Jouke_D

waardoor er minder mensen gaan betalen omdat er toch niemand is, en dan kan de stekker eruit getrokken worden


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 30-03-2010 21:26 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 30 March 2010 21:25 schreef Helvete het volgende:
Ik denk dat er aardig wat mensen zijn die zullen vertrekken en er in ieder geval een stuk minder mensen bij zullen komen op het forum als een gedeelte van de functionaliteit wordt weggenomen voor niet-betalende bezoekers. Het zal er dus wel minder gezellig op worden.


Gast...


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen