|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: met dank Enigma idd 3cds van saaaaaaai wel lekker om esoterische seks op te hebben, ik onaneer er regelmatig anaal op best ever!! signature |
|
quote: She asked for it FUCKED WITH A KNIIIIIIIFE signature |
|
quote:Voor kontvingeren gebruik ik toch liever Erasure of Bros. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Anaal onaneren.... Dan but je van een afstand in haar black hole sun? Here kitty kitty kitty! |
|
ERASURE of two brothers in the fourth hole signature |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik krijg echt de ontiegelijke blafhik van die belabberde dance herkausels van 'klassiekers', waar ze eerst een enigsinds ongewijzigd stukje afspelen, om het vervolgens met een inspiratieloze beat en wat irritant geknip helemaal de nek om te draaien. Voorbeelden: Bah, oprispingen. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Ik nomineer toch echt deze: http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0 Sli-Sla-Slayer! |
|
quote:Hij zingt wel goed anders. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Plus honderdduuzend. B.v. die negeruitvoering van Breakfast in America ook. Of Puff Daddy die Every breath you take verkracht. Sowieso Puff Daddy. Dan liever Snoop of Ice T. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ice T. heeft mijn respect (...) gewonnen sinds hij op "The Illusion of Power" van Sabbath meedeed. |
|
quote: Zo'n beetje de flauwste plaat van BS. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Niet mee eens. Wel heel anders, en niet hun beste, maar het eerste album (en helaas laatste...) waarop Tony Martin echt op een eigen manier gaat zingen. Wat mij betreft hadden ze daarna nog wel zo'n plaat uit mogen brengen! |
|
wat vinden jullie de slechtste popno ooit? signature |
|
quote: Over the Monkees (inclusief spelfout á la the Beatles): Er zat minstens 1 muzikant in die groep, alleen moest hij de pre-fab shit inzingen en mocht hij geen eigen creatieve bijdrage leveren. quote: Ugh, mijn fout! Ik haal ze door elkaar. De mannelijke vocalen in "Time after time" zijn van Rob Hyman van The Hooters (die ook meeschreef). Overigens respect voor Cindy Lauper, in plaats van die geindoctrineerde tienerzangeresjes breekt ze door op haar 30ste. [Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 21-04-2010 8:37] "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: Zo ook: En nog vele andere.. Eigenlijk zijn alle nummers van Enigma fijn |
|
En dan vergeet je "Gravity of Love" met Ruth Ann Boyle van Olive! :O Ook een but-popnummer: Ebony & Ivory van Stevie Wonder & Paul McCartney: wat een zeiknummer. [Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 21-04-2010 9:44] "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote:'t Is dat we allebei al getrouwd zijn, anders wist ik het wel! Hadden we ook lekker veel tijd om samen dingen te doen op Enigma, nu slapen onze partners veel meer dan wij meen ik me te herinneren. Moby ten tijde van Porcelain enzo, da's ook uitmuntende sexmuziek trouwens. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 21-04-2010 13:48] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
|
|
Charley lownoise & mentale Theo.... (alles) |
|
Duidelijk een niet-kenner. |
|
verkeerd gespeld? of ging jij er vroeger (en nu) hard op? |
|
Beiden, natuurlijk. |
|
nou, have fun! (* verder*). |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |