|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: op de fiets? Zat naar huis rijden na een avondje uit en je kut voelen omdat je niet geneukt had, das jeugdsentiment ja OASIS IS DEAD GET OVER IT sorry, ik is hard denk Blur man of die andere band, die een cover maakte, aa fakkk, ook zo'n Britpop, Disco 2000? signature |
|
quote:Moby? Over hypes gesproken. Dat kan ik dan weer niet uitstaan. quote:De zang van Liam Gallagher is inderdaad heerlijk zeurderig. Champagne Supernova vind ik zelf een heerlijk nummer. |
|
quote: Zeker. Maar toch kan ik die op Radio Veronica stukgedraaide Walk Of Life niet meer horen. Andere nummers die ik ook niet meer kan horen: Paradise By The Dashboard Light, Bohemian Rhapsody en The Logical Song. Bareuh... |
|
quote:Dat overkwam me twee weken geleden nog. quote:Blur vinnik ook leuk. Vooral 13 is een geflipte cd. |
|
DIT IS MOBY check dat refrein Moby - 1994 - Belgium - Cherrymoon - Lokeren - één van de beste housenummers ooit neem het van mij aan Moby zonder voorkennis is een stomme veganist Moby met voorkennis .. een artiest een lelijke kaalkop die swaffelt --> internertz signature |
|
quote: aargh, overshot van gelijk van Dire Straite hou ik enorm van het nummer Why Worry zalige tekst signature |
|
quote: uhu ook al wordt het te grijs gedraaid oja: PULP assgayband liker it signature |
|
Nickelback En dan vooral dat nummer How You Remind Me [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 20-04-2010 20:12] |
|
in vergelijking met de rest kon ik dat wel hebben ik kots ook op Miley Cyrus en Jay-zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee aaaaaaaaargh FUUUUUUUUUUUUUUUU signature |
|
Als ik eerlijk ben krijg ik eigenlijk al braakneigingen als ik TMF opzet. Wat een ongeïnspireerde, emotieloze bagger vertonen ze daar zeg, verschrikkelijk. Komt af en toe wel iets leuks langs, zoals afgelopen jaren: Gnarls Barkley, Bob Sinclair, John Mayer, Mando Diao en (één keer) Sigur Ros. Helaas zijn ze schaars Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Dude... I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: man neeeeen Def Beat Dr dre Gangstarr Onderhonden Frithôp House of mothafuckin Pain dit gaat me teveel 49 cent uit signature |
|
quote: Dat is wel heel erg slecht inderdaad. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Overrated, ach, hij heeft niet voor niets die prijzen gewonnen en veel cd's verkocht en heel veel uitverkochte shows gedaan. Dan zal hij toch wel wat goed doen. Dat pretentieus snap ik niet zo. Zo vaak is/was hij niet in de media te zien/horen geweest, dus waar baseer je dat op? quote: Nasaal, daarmee doel je op de zang van liam? Dat klopt natuurlijk, maar dat vinden veel mensen ook gewoon mooi, zoals ik dus. Past wonderwel ( ) bij de muziek. quote: Pulp dus? Lange niet zo goed. En blur is uiteindelijk verslagen door oasis vwb de albumverkoop in die tijd, blurr won de single verkoop. Imo ook lange niet zo goed als oasis. Dat mensen wonderwall een slecht nummer vinden kan ik niet begrijpen. Ik kan begrijpen dat iemand er geen reet aan vind, maar je hoeft toch geen muzikant te zijn om te horen dat dat nummer briljant in elkaar steekt? Kut nummer okay, slecht nummer nee. edit: Blurr? Spazztic blurr dan, hehe. Blur dus. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 20-04-2010 21:24] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wat Wim zegt +1 Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Pulp heeft de beste cover ooit welke? geen idee neeeee dat was girl, you'll be a women soon... [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 20-04-2010 21:23] signature |
|
Zelfs ik ben het met Wim eens, en ik post nooit wat over muziek. Edit: Deed ik het toch. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 20-04-2010 21:23] |
|
quote:+een signature |
|
quote: Pff, neeeeen makker... Wu-Tang Clan, (oude) Nas, Big L, The Notorious B.I.G., Onyx, Tech N9ne, Kool G Rap, Canibus, Snowgoons, Public Enemy en dergelijke. Viel beter ze moat [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 20-04-2010 21:24] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Onzin, jij post gemiddeld zeker vier band-topics per dag. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 20-04-2010 21:24] |
|
maar pulp is veel en veel interessanter als Oasis. Alleen al om de fantastische droge teksten, en de heerlijke nummers... die niet vervelen |
|
quote: XHIBIT heeft welgeteld 1 sterk nummer voor de rest verwijs ik je naar het NECRO topic Paparazzi voor de rest zijn ze te vergelijken met Tarkan of die Duitse band die sseksgeluiden op klassieke muziek bracht in een erotisch sfeer (<wie helpt me> [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 20-04-2010 21:30] signature |
|
quote: jij hebt een extra tepel en geen recht van spreken dusdanig!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 20-04-2010 21:29] signature |
|
quote: Ik ken van hen alleen de twee hitsingeltjes, year 2000 en common people. Hadden ze er meer dan? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |