|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Gepikeerde fanboy of nieuwe relnicht? [Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 18-08-2013 12:34] |
|
quote: Geen van beide. Lukraak roepen dat iemand een nekschot verdient valt voor mij ook gewoon onder infantiel gelul. |
|
http://youtu.be/K_IDJd7F-5c ...en de schijfjes van deze strandstoefers mogen ze voor mijn part ook recycleren als kleiduif of frisbee [Dit bericht is gewijzigd door madeline usher op 18-08-2013 14:52] Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
wat slecht. |
|
quote: Sissyvos is meer een behoeftig kutpubertje dat niet genoeg aandacht krijgt. Edit: zusje of kloon van Kvelgeest/Schurrman vermoedelijk. [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 18-08-2013 15:02] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Waar gaat dit weer heen. Hier, een foto van een kitten. Willekeur en dictatuur! |
|
vette demo signature |
|
Willekeur en dictatuur! |
|
Op tour met Deafheaven, zou ik zeggen! |
|
Divine - Shoot Your Shot uit de 80s is vrij walgelijk.. Vieze dikke drag queen... |
|
|
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door nark op 19-11-2013 17:26] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
@Lilly Allen; Pas één keer op de radio voorbij horen komen, maar continue in mijn kop. De naarheid. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 19-11-2013 17:49] |
|
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
|
|
Friday heeft een opvolger: SATURDAY niet zo slecht helaas nog maar es Friday dus signature |
|
Het origineel is geweldig, maar deze trek ik toch niet. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Eerder had ze nog wel goede nummers, dit is niks. |
|
quote:Mits ze t allemaal zelf hebben gedaan.... ik zou willen dat ik zo kon componeren en produceren op die leeftijd! Die kunnen nog wel s profimuzikant worden. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Dat zouden ze zelf ook wel willen, gezien dit nummers zijn waar de betreffende kiddo's maar beperkt of zelfs helemaal niet aan meeschrijven. Dus, helaas wordt je mits niet vervuld [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 09-12-2013 16:55] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ah oké dat wist ik niet. Nog steeds knap, maar dan dat volwassenen zulke jeugdige muziek kunnen maken die blijkbaar aanslaat. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Het succes van Friday was weinig op gestuurd, denk ik. Dus ik weet niet of ik dat 'knap' wil noemen. Was meer een kwestie van geluk Dat Saturday is in ieder geval wel op gestuurd een succes te worden, gezien Friday al een succes was. Klinkt overigens ook beter. Andere schrijvers denk ik. Wordt trouwens niet ontzettend veel 'tienermuziek' door volwassen geschreven? Britney Spears schreef laat pas veel, en hedendaagse lui als Bieber en Cyrus volgens mij ook. Niet dat ze niets konden/kunnen, verre van, maar het wordt toch allemaal in het begin gemastermind door anderen. En volgens mij geldt dat zo ongeveer voor alle tienersterretjes. En by extensions: wordt niet ontzettend veel popmuziek door anderen geschreven dan de uitvoerder? [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 09-12-2013 17:01] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik ken Friday of hoe t allemaal moge heten niet. Ik weet dus ook niet of eea geluk was. Lijkt me bij dit soort producties een uitzondering maar zou kunnen. En ja, bij popmuziek zit er vaak n heel team van producers, schrijvers, arrangisten, nagelstylisten en wat al niet bij ja. En is volgens mij de inbreng van de uitvoerend artiest vaak beperkt. Volgens mij waren de Sugababes (eerste 3 albums zijn dan ook echt meesterwerken) best n uitzondering hierop. When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |