|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Geen wonder dat de Belgen daar zo in op gaan: Grapje hoor. Subtiel kamerolifantje |
|
ik had toch wel iets met kinderen verwacht signature |
|
Weet je wel hoe die rechtse zich soms gedraagt? |
|
kinderachtig HAHAHAHAHA signature |
|
James Blunt, aargh wat een tumor is me dat zeg signature |
|
Aaah ik hoorde toevallig vandaag het nr "I'm every woman" van weet ik het wie.... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Haha dit was vet toch? Werd destijds nog verboden geloof ik Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Whitney Houston heeft dat nummer ook gezongen. |
|
quote: Bedankt, ik ga het nu uit frustratie op youtube tot in den treuren luisteren Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Deze vond ik ook altijd erg vet (lijkt wat op die me so horney track) Yeah bitches! Sexy vrouwen op gitaar , na al die jaren... nu zijn ze allemaal 50+ en ik nog jong [/jeugdsentiment] [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 08-07-2011 3:03] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Graag gedaan. |
|
quote: Hier heb je eentje terug; slaap lekker! Sja la lie! [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 08-07-2011 3:19] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik klik al bijna nooit op filmpjes, laat staan in dit topic. Toch bedankt. Jij ook slaap lekker. |
|
Dit topic op deze manier Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
|
|
signature |
|
quote: En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
|
eze vond ik lng irritant, heeeel lang nu minder signature |
|
|
|
quote:Chaka Khan. Niks mis mee. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Nieuw op 1, met stip: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik ga gewoon net doen alsof ik dat niet gezien heb. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote:Sorry.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |